13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    Vikash

Quicktime fullscreen in extern beeldscherm

Ik ondervind wat problemen met de resolutie van mijn samsung tv in combinatie met mac os x. Als ik de tv echter rangschik als uitbreiding van het bureaublad heb ik bijna volledigscherm beeld. Maar ik kan geen film fullscreen erin afspelen. Is er een mogelijkheid hiervoor?

Bijdrager
    Napsju

Gebruik je die Samsung als tweede beeldscherm?
    Heb je Quicktime Pro?
    Heb je de instellingen/voorkeuren van Quicktime al bekeken -> fullscreen?

Bijdrager
    Vikash

Gebruik je die Samsung als tweede beeldscherm? Ja, ik krijg hem niet volledig scherm met synchrone weergave, terwijl het met een andere samsung hier wel lukt. Met uitbreidbaar bureaublad heb ik zo goed als volledigscherm
    Heb je Quicktime Pro? Ja
    Heb je de instellingen/voorkeuren van Quicktime al bekeken -> fullscreen? Ja gekeken en zie er niks over staan:(

Bijdrager
    PietjePuk

In VLC zit die optie dacht ik.

Bijdrager
    l-rs

MPlayer OS X heeft in de settings ook een optie “Force fullscreen on second monitor”. Erg handig, QT doet bij mij ook moeilijk met m’n tv als tweede scherm.

Bijdrager
    Vikash

Mijn dank is groot! :lol:

Bijdrager
    Napsju

Weet niet of het met een TV het zelfde werkt als met een Apple Cinema Display (als 2e monitor) maar ik kan in QT gewoon kiezen waar de fullscreen moet komen.

Toevallig vond ik in het MacOSX.nl foroalbum de volgende screenshot:

Zet die maar eens in het andere blauwe vakje, er naast. Als je dat scherm wilt hebben tenminste.

Bijdrager
    Vikash

Raar ik heb die optie helemaal niet…

Bijdrager
    Napsju

Waar probeer je die te zoeken dan?

Bijdrager
    Vikash

In het zelfde menu als op jou plaatje :?

Bijdrager
    Napsju

En die Q krijg je niet in het andere venstertje?

Bijdrager
    bhaenraets

En je weet zeker dat je de Pro-versie van Quicktime hebt? Ik zie ‘m namelijk wel.

Bijdrager
    Vikash

Ik heb sowieso die 2 blauwe vlakjes niet. Heb wel de pro versie weet ik zeker.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.