6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Jeffrey Snijder

Quicktime en flip4mac WMV studio pro

ik heb een vraag:

Ik heb een presentatie in powerpoint omgezet naar een quicktime filmpje met opgenomen audio zie hier het resultaat http://www.livecast.nl/nedap het is een WMV file door flip4mac WMV studio pro, dit resultaat is goed, Echter ik heb nooit de orginele settings van deze versie bewaard en dus kom ik er niet meer achter hoe ik dit voor elkaar heb gekregen. conversie duurde ongeveer 30 minuten. De documenten in http://www.livecast.nl/kabelraden zijn ook omgezet maar zijn kwalitatief slechter en deze koste zo’n 2 minuten (das niet goed dus) het resultaat lijkt er op maar da animatie is aangetast en loopt niet meer synchroon en de plaatjes zijn minder scherp. hoe kan ik aan de hand van het nedap document achter de juiste instellingen komen? Of wat zijn sowiezo de beste instellingen, animatie is enkel bij switch van het plaatje dus echt veel rekenwerk moet het niet kosten, of heb ik het mis?

thanks

Jeffrey

Bijdrager
    TurkishDelight

misschien moet je de voorkeuren in de Preferences map verwijderen..
    :?

Bijdrager
    Jeffrey Snijder

sorry, de voorkeuren van flip4mac?
    En wat is dan het resultaat?

Moderator
    unSOUND

Daarmee wis je enkel de huidige instellingen en voorkeuren, en moet je ze opieuw instellen. Maar aangezien je de juiste instellingen niet weet, heeft dat dus geen zin.

Om te beginnen heeft de film van “nedap” een twee maal zo hoge bitrate, wat het verschil in kwaliteit al voor een groot deel veroorzaakt denk ik…

Bijdrager
    Jeffrey Snijder

Opnieuw instellen is goed ik heb het idee dat ik toch schone lei moet beginnen, de eerste keer was immers wel goed! En, bitrate das al een ding dat ik dus ergens moet instellen, vandaar ook langer omzet tijd!

thanks

nog meer hints zijn welkom!

Bijdrager
    Jeffrey Snijder

hij staat ook op 0,04 fps
    en nedap op 5 fps

dat scheelt natuurlijk ook al, ik geloof dat het kwartje begint te vallen!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.