9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    TurkishDelight

Quicktime 7.1.5 werkt beter dan voorgaande updates?

Hebben jullie ook het idee dat 7.1.5 beter werkt dan de voorgaande updates, of ervaren jullie deze update juist als negatief..
    Ik heb namelijk het idee dat het afspelen van bepaalde avi video clips (icm de juiste codecs) die ik heb, dat dat nu wat smoother gaat.. geen schokkerig effect (althans minder)..met de voorgaande updates van Quicktime ging het afspelen echt ruk, toen moest ik wel naar VLC uitwijken..
    wat zijn jullie bevindingen? is 7.1.5 een echte verbetering of hallucineer ik nou?
    :D

PS: ik zag dat deze update een aantal bugs fixt, weet iemand waar ik deze gefixte bugs (welke dat zijn?) terug kan vinden.

Bijdrager
    lammmetak

ik kan niet bevestigen dat het soepeler loopt ( nog niet veel quicktime filmpjes gekeken) maar we zijn er zeker niet achteruit op gegaan zoals emt vista:)
    1 ding vind ik onwijs gaaf: coverflow full screen. heb ik toch nog iets zoals frontrow op mijn ibookje
    ik wou dat dat ook kon in frontrow zelf . heb er zelf niet veel aan maar straks als ik geld genoeg heb voor een macbook pro wel:)

Bijdrager
    KarelWillem
    ”lammmetak”

…1 ding vind ik onwijs gaaf: coverflow full screen. heb ik toch nog iets zoals frontrow op mijn ibookje…

Jij hebt CoverFlow in Quicktime zitten? Mooi man!

Bijdrager
    lammmetak

nee in itunes maar dat hoort bij die update dus vandaar.

Bijdrager
    KarelWillem

Gewoon een hele ander update.
    Je hebt een update naar iTunes en een update naar Quicktime.

Hier gaat het over Quicktime en niet over iTunes.

Bijdrager
    lammmetak

quicktime is onderdeel van itunes. probeer maar eens alleen itunes te downloaden, krijg je altijd quicktime bij

Bijdrager
    KarelWillem

???

Ik krijg toch echt alleen iTunes.dmg als ik iTunes download.
    Dat het niet zonder elkaar kan is een feit, maar daar ging het hier toch niet over?

Als iemand vraagt wat je van de nieuwe iTunes vindt, dan ga jij waarschijnlijk ook melden dat je het zo mooi vindt dat je er films in kunt roteren?

Bijdrager
    lammmetak

wat je de hele tijd wilt verkomen gebeurd door je zelf. we dwalen nu af of iets wel of niet bij een topic hoort en wat je zelf heel hard te verdedigen. en sorry hoor maar wat je doet is gewoon een beetje zijken. en hoe je het ook bekijkt. ik was on topic. ( ik had neits gemerkt dat het sneller was)
    jij gaat er alleen maar over door dat itunes niet helemaal quicktime is.

Bijdrager
    TurkishDelight

:sotp: bitte on topic bleiben

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.