7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Robin de Jong

Quicktime 7 pro.

Hallo allen,

Na wat zoek werk op het net niks kunnen vinden over mijn probleem m.b.t. het upgraden naar QT 7 pro..

Heb een registratie code gekocht en wil deze nu invoeren bij QT 7.
    Zodra ik de code in heb gevoerd en verder wil stuur QT me automatisch door naar apple QT pagina waar je pro kan aanschaffen.
    Heb al van alles geprobeerd(her installatie van QT & OSX) maar er verandert niks aan dit vage iets…

Moet er even bij zeggen dat ik de code op een andere pc heb aangeschaft (maar volgens mij moet dit geen probleem omdat je de code via je e-mail krijgt).
    Iemand misschien ervaring of een solution?

Greets,
    RJ.

Bijdrager
    Targaryen

Volgens mij moet je nergens op klikken nadat je de code hebt ingegeven. Toen ik die code zoveel jaar terug aangeschafte en ik de code invoerde in het registratieveld stond er gewoon ‘QuickTime 7 Pro’ onderaan het venster. Geen doorverwijzing. Als je dat venster sluit en je vervolgens kijkt in de menu’s zijn alle – voorheen grijze – functies nu bruikbaar.

Bijdrager
    friesappeltje

Ja klopt. Dat kan ik me ook nog herinneren. Ook ieder teken moet goed ingevuld zijn, exact zoals je het bij Apple aangeschaft hebt. Daar ging ik destijds de mist mee in

Bijdrager
    Qmagic

Het kan zijn dat er bijvoorbeeld “Dhr.” voor je naam moet staan.

Je geeft aan “ik de code op een andere pc heb aangeschaft“, was dat toen de windows versie? Quicktime7 maakt onderscheid in de windows en mac versie in de registratiecode.

Bijdrager
    Wyodor

Moet er even bij zeggen dat ik de code op een andere pc heb aangeschaft

Andere pc als in Windows pc?

Will a QuickTime Pro registration key for Windows work on a Mac, or vice-versa?

QuickTime Pro keys are platform-specific. Macintosh keys work on all supported Mac operating systems; Windows keys will work on all supported Windows operating systems

http://support.apple.com/kb/ht2240

Bijdrager
    menu

Wat je ook kan doen is googelen op quicktime pro, een zekere meneer Pablo/nop heeft er een goeie oplossing voor.

Bijdrager
    Robin de Jong

De wonderen zijn de wereld nog niet uit blijkbaar…

Probeerde het nog eens en nu ging alles vanzelf.
    Duurde even een paar dagen maar dan heb je het wel!

In ieder geval bedankt voor alle reacties!!!

RJ.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.