10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    antje

QuickTime 10 en 7

Heee hoi,

Lekker weertje he!?

Zeg, bah, heb weer wat: ik had QT 10 op de MacPro, maar ik wil QT 7 weer gewoon! (had QT Pro) maar als ik QT 10 er af werp, en 7 wil installeren, wil Mac dat niet!:(

Hij zegt dat QT 10 er al opstaat en 7 dus niet geinstalleerd kan worden….. BOEH!

Heb al paar keer alles geprobeerd weg te gooien, en te installen, maar het lukt dus niet!

Iemand???? pffffff, wat een gedoe!

Antje:(

Bijdrager
    antje

ps:

en nu lijkt het of ik niets meer heb, geen enkel QT progje meer, om het nog leuker te maken!

Bijdrager
    antje

ps:

en nu lijkt het of ik niets meer heb, geen enkel QT progje meer, om het nog leuker te maken!

Bijdrager
    Yggdrasil

Man, leer toch eerst ff zoeken alvorens hier je vraag te posten… Die vraag komt hier praktisch elke week langs.

• Quicktime 7 staat in het mapje ‘Hulpprogramma’s’ tussen je programma’s.
    • Indien het er niet opstaat, kun je het alsnog installeren via je Snow Leopard/Leopard installatiedisc. Quicktime X staat standaard op je mac.

http://www.onemorething.nl/community/topic/sl-quicktime-7-niet-te-installeren

[Opgelost] Quicktime 7 word niet geïnstalleerd

Bijdrager
    JJmac

Het staat op de install dvd, het wordt dan geïnstalleerd in hulpprogramma’s, die kan je later eventueel wel weer verslepen.

Bijdrager
    Hansi2124

Gezocht op dit forum met de zoekfunctie en jawel: op 20 juni nog gelezen.

Bijdrager
    bluntedboywonder

Idd: downloaden van apple.com heeft geen zin.Je moet je “mac os x install dvd” in de computer stoppen en het vanaf daar installeren. Dan kan je zelfs probleemloos Qt X en 7 naast elkaar hebben.

Geen zin om uit te zoeken hoe je het zelf moet? Volg dan deze stap-voor-stap handleiding door Apple zelf: http://support.apple.com/kb/HT3678?viewlocale=nl_NL

Bijdrager
    Yggdrasil

Hansi, ik had die link al gegeven…

Bijdrager
    bluntedboywonder

Trouwens, Quicktime X in de prullenmand gooien was geen goed idee. “X” is de huidige, geintegreerde versie verwoven met andere programma’s binnen Mac Os X. Dit zou in de toekomst problemen kunnen opleveren met itunes / safari, etc.

De enige methode om in dat geval “X” terug te krijgen is dan een vrij ingrijpende “archiveer en installeer” (tenzij je een TIme Machine backup hebt)

Bijdrager
    antje

Neen, inderdaad: was domme actie van mij, op alle fronten… (een topic plaatsen, vragen naar de bekende weg en ’t verwijderen van QT)
    Maarre,heb ‘m op listige wijze uit mijn timemachine gesleurd en some way some how, werkt QT 7 nu ook weer. (QT Pro)

maarre, dank maar weer, enne, Niiiiiickk ::) ben geen man, al 23 jaar vrouw!!!! ;)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.