6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Guuspronk

Quicksilver

Hoi Allen,

Al tijden gebruik ik het programma Quicksilver, gewoon omdat ik het een ideale zoekmachine vind.
    Sinds ik OSX Mountain lion heb geinstalleerd, kan ik Quicksilver niet meer via een sneltoets oproepen zodat hij over een fullscreen draaiend programma opent. Dit zorg ervoor dat ik iedere keer als ik het programma wil gebruiken een leeg bureaublad moet opzoeken.

Wie weet wat ik hieraan kan doen? Ik wil dus graag dat wanneer ik de sneltoets gebruik Quicksilver direct (mogelijk over het lopende programma heen) opent zonder eerst naar een ander bureau blad te hoeven scrollen.

Groet,

Guus

Bijdrager
    throttlemeister

Heb je de nieuwste versie met ML compatibiliteit al? Want bij mij werkt het prima.

Bijdrager
    Guuspronk

Ja heb ik inderdaad.
    Het probleem doet zich dan ook alleen voor in fullscreen draaiende programma’s

Bijdrager
    throttlemeister

Bij mij niet, dus het lijkt iets specifiek voor jouw computer te zijn.

Moderator
    Night

Misschien eens compleet de-installeren (dus ook de preferences etc.) en daarna de laatste ML versie opnieuw installeren…:?

Bijdrager
    Guuspronk

Na het zoeken op heel wat fora er achter gekomen dat het een soort bug in QS is.
    Kwestie van icoontje van QS in je Systeem voorkeuren verwijderen en klaar is kees.

Bedankt voor het meedenken,

Guus

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.