8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Aanrecht

quicksilver

Jullie kennen het allemaal vast wel.

Nou heb ik die feature dat als je een nummer in iTunes afspeel, dat je zo’n ding in beeld krijgt met wel nummer je dan afspeelt( Zie plaatje beneden). Nu is het geval dat ik niet alle coverart daar in zie terwijl ik die wel in mijn bibliotheek heb staan. (zie plaatje beneden)

Weet iemand hoe dit moet/kan?

beide plaatjes zijn aanklikbaar.

mvg Machiel

Bijdrager
    HakanB

misschien ondersteunt dat programma een bepaalde afbeeldingformaat niet dat wel in iTunes geaccepteerd wordt..
    :?
    hebben ze allemaal dezelfde extensie? .gif of .jpg of .jpeg of misschien wel .bmp?

Geblokkeerd
    Anoniem

Je moet eens kijken in de Preferences. Heb ergens op een forum gelezen dat als je “Show Artwork” net UIT zet het plots wel werkt (paradoxaal genoeg).

Moet wel zeggen dat het mooier is om dat artwork te laten tonen door Growl wanneer je “Show Playing Track” doet… Maar dan geeft hij bij mij geen énkel stukje artwork meer! Heel vreemd!

Bijdrager
    Aanrecht

Ik ga nu GrowlTunes installeren en ook ga ik Quicksilver opnieuw installeren.
    Edit: Ik zit nu dus in de install van Quicksilver en bij het inslatteren van een plugin loopt die vast.
    iTunes is al gereed meende ik.
    Edit2: install is geslaagd

Bijdrager
    Aanrecht

Ik heb nog een vraag mbt Growltunes.

Kan je de informatie die in beeld komt ook nog instellen?
    Plus ik vind het er ietwat lelijk staan..

Plaatje klik:

http://i8.photobucket.com/albums/a31/supermachiel_tama/Afbeelding1-7.jpg
    (tot die tijd dan maar geen album art xD)

Geblokkeerd
    Anoniem

Onder Systeemvoorkeuren kan je in het Growl prefpane aanpassen hoe Growl zich presenteert.
    Let wel op:
    – in Quicksilver’s preferences moet je bij Handlers > Notification voor Growl kiezen.
    – in het Growl prefpane moet je Growl’s uiterlijk voor Quicksilver notificaties aanpassen (niet noodzakelijk die voor iTunes dus, want Growl krijgt het bevel “Show Playing Track” meteen vanuit Quicksilver). Daar zitten er een aantal mooiere tussen dan wat je nu hebt!

Edit: laat me weten of je nu artwork te zien krijgt? Ik niet…:(

Moderator
    Mac Daddy

Je kan ook overstappen op een ander stukje software om je huidige nummer weer te geven.

Cover stream
    Coversutra

Bijdrager
    Aanrecht

Neeeeeeee nog steeds geen cover-art..

Grrr
    Naja dan maar niet hoor -.-“

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.