4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Shmoo

Quicklook doet het niet meer op css bestanden sinds El Capitan?

Sinds ik El Capitan heb geïnstalleerd werkt Quicklook ( spatiebalk preview ) op .css bestanden niet meer binnen Finder.

CSS is gewoon tekst, geen ingewikkelde codes en heeft altijd gewerkt in alle versies van OS X sinds ik een Mac gebruik.

Inactief
    Anoniem

Ik had hetzelfde probleem, maar dan met .srt files. Na lang zoeken vond ik QLStephen: een handige QuickLook plugin. Eigenlijk ontwikkeld voor tekstbestanden zonder extensie, maar werkt ook prima voor CSS.

https://whomwah.github.io/qlstephen/

Sleutelbeheerder
    Night

Bij .srt files (mits je hebt aangegeven dat deze standaard door bv VLC moeten worden geopend) moet je even een kleine toevoeging maken in de QLStephenWhiteList.plist:

Je kan deze vinden door de QuickLook package te openen > content > resources.

Inactief
    Anoniem

Om eerlijk te zeggen heb ik nog nooit iets aan de QLStephenWhiteList.plist toegevoegd. Zodra ik die plugin in de QuickLook folder gooi, kan ik direct héél veel bestanden plotseling bekijken. Misschien zelfs iets te veel, dus wel het nodige toegevoegd aan de QLStephenExtensionsBlackList.plist.:)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.