12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Dalike

Queue op de iPod

Is het mogelijk om op een iPod liedjes in een queue te zetten?
    Als ik in Winamp op de Q duw bij een liedje komt dat liedje in een queue te staan, en speelt dat na het huidige liedje af.
    Het is wel degelijk de bedoeling om dat op de iPod zelf te doen, dus niet in iTunes ofzoiets:)

Bijdrager
    iMous

Als iemand weet hoe dit in iTunes kan (met een hack ofzo) hoor ik het ook graag..

Bijdrager
    VlamMans

Je kan een On-The-Go afspeellijst maken, door bij een liedje de select(middelste) knop ingedrukt te houden, het blauwe balkje knippert dan. Als je dan naar afspeellijsten gaat staat er een nieuwe lijst: On-The-Go, met daarin de liedjes in volgorde waarvan je ze geselecteerd hebt.

Bijdrager
    Dalike
    ”VlamMans”

Je kan een On-The-Go afspeellijst maken, door bij een liedje de select(middelste) knop ingedrukt te houden, het blauwe balkje knippert dan. Als je dan naar afspeellijsten gaat staat er een nieuwe lijst: On-The-Go, met daarin de liedjes in volgorde waarvan je ze geselecteerd hebt.

Maar dan moet je blijven bijvullen? Of wat gebeurt er als die afspeellijst volledig afgespeeld is?

Bijdrager
    VlamMans

als hij helemaal klaar stopt hij gewoon met afspelen, net zoals een gewone afspeellijst (of hij begint overnieuw als je je iPod, zoals ik, op herhaal heb staan) en wat bedoel je precies bet “blijven bijvullen”?

Bijdrager
    iMous

door bij een liedje de select(middelste) knop ingedrukt te houden, het blauwe balkje knippert dan

Middelste knop waarop? Ipod zeker en niet in iTunes?

Bijdrager
    Dalike
    ”VlamMans”

als hij helemaal klaar stopt hij gewoon met afspelen, net zoals een gewone afspeellijst (of hij begint overnieuw als je je iPod, zoals ik, op herhaal heb staan) en wat bedoel je precies bet “blijven bijvullen”?

Met bijvullen bedoel ik die playlist opvullen met nummers.

Maar het is dus niet mogelijk om gewoon even een liedje tussen de rest te “queue’en”?

Bijdrager
    VlamMans

Voor zover ik weet is dat niet mogelijk nee.

Na wat googlen heb ik ik dit als goede uitleg gevonden:

”Mactips.org”

On-the-Go playlists are a great way to put together a playlist on your iPod while away from your computer, but something not many people know is that the On-the-Go playlist feature can also be used to create a queue for when you want the iPod to know which songs to play next, in a sort of “Live Playlist.”

To do this, begin by finding the song you want to listen to first, or that you are currently listening to. Hold down the center button until the song name flashes, implying that the song was added to your On-the-Go list. Next, navigate to the playlists section of the iPod and select On-the-Go playlist. Select the song you just added and begin playing it. Now, whenever you want to add another song to your queue, just add it to that On-the-Go playlist and it will be added to your queue.

I am not sure how this works on the iPhone or iPod Touch, but it should work on any iPod with the On-the-Go playlist feature.

je kan ook gewoon eerst het nummer opzoeken wat je nu wil spelen, en terwijl je dat luistert IN DE AFSPEELLIJST een nieuwe nummer “queuen” naar de lijst, en die plakt hij er dan meteen achter.

”iMous”

Middelste knop waarop? Ipod zeker en niet in iTunes?

de middelste knop van een iPod ja. De vraag van de TS ging duidelijk om het queuen in iPods, niet in iTunes, vandaar.

Bijdrager
    Dalike

Dat is inderdaad het dichtste wat er in de buurt komt. Bedankt!

Bijdrager
    VlamMans

je bent trouwens niet de enige die een queue op zijn ipod wil

ikzelf zou het ook wel handig vinden.

Bijdrager
    Dalike
    ”VlamMans”

je bent trouwens niet de enige die een queue op zijn ipod wil

ikzelf zou het ook wel handig vinden.

Idd, precies wel al een oude wish:-)
    Het zal er dus niet direct aankomen zeker?:(

Bijdrager
    iMaximus

ligt t aan mij of kan je geen meerdere on-the-go afspeellijsten aanmaken? Met mn nano had ik toen 4 versch. on the go’s voor verschillende situaties. Kan dat nu nog met de touch?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.