5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    _appletaart_

Que'en in iTunes

Hallo,

Als ik muziek luister in iTunes zou ik graag over een ‘que’ (alvast het volgende nummer selecteren) mogelijkheid besschikken. Iemand een idee hoe ik dit doe?

Alvast bedankt

Inactief
    Anoniem

Een afspeellijst waarin je begint met één nummer, en steeds het volgende nummer toevoegt?
    Een beetje omslachtig, maar ik weet zo één twee drie niks anders.

(PS: Is het niet Queue?)

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    Osiso

Dit kun je met iTunes DJ voor elkaar krijgen. Door iTunes DJ te activeren, kun je d.m.v. een rechtermuis-klik op het betreffende liedje aangeven dat dat nummer ’t volgende is wat je wilt horen in iTunes DJ.

Bijdrager
    PeterV

Normaal gesproken wordt de iTunes DJ-afspeellijst continue bijgewerkt met nummers uit je bibiliotheek of een afspeellijst, maar je kunt ook de volgende tip gebruiken om alleen maar muziek te horen die je zelf uitzoekt:

1. maak een nieuwe afspeellijst en laat deze leeg
    2. ga naar iTunes DJ en kies onderin het scherm bij Bron je lege afspeellijst
    3. voeg nummers toe aan iTunes DJ door in je bibliotheek rechts te klikken op albums of nummers en Speel hierna af in iTunes DJ of Voeg toe aan iTunes DJ te kiezen

Wat mij betreft komt dit aardig overeen met de queue die ik vroeger veel gebruikte in Winamp.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.