7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    CMD-Z

Quartz composer

Ik heb van een vriend met een imac G5 gehoord dat ik quartz composer
    kan installeren vanaf de Tiger OS disks, maar ik kan hem nergens vinden.

Klopt deze informatie of valt quartz composer onder een ander pakket?

Bijdrager
    Buzz

Quartz Composer is onderdeel van de developer tools, en die staan inderdaad gewoon op elke Tiger disk.

Bijdrager
    CMD-Z

Mmm misschien iets beter zoeken dus

Bijdrager
    Selected
    ”OscarRoberto”

Mmm misschien iets beter zoeken dus

Hey chico…surprise que te veo en el forum…sabes cual es el problema que tu no tienes TIGER como sistema aparte sino dentro del sistema de instalacion de programas para el INTEL IMAC…es decir tienes que instalar el QC a partir del disco original de tiger….pero a lo mejor si introduces el disco de instalacion 1 de tu imac tienes la opcion de instalar el sistema de nuevo o solamente x DEV tools de tiger..si no te es posible yo te mando el dvd mio original de tiger y asi lo puedes instalar..es GRATIS….
    ok…cu

Bijdrager
    Buzz

Hmm, wat betekent dat in het Nederlands? Zelfs de vertaalwidget kan er niet veel begrijpelijks van maken.

In ieder geval kan je de Developer Tools, incl. Quartz Composer ook downloaden als je je even (gratis) inschrijft op http://developer.apple.com

Bijdrager
    a la Mac

Die staat toch bij de meegeleverde DVD’s? Of in de map Programma’s –> Installers.

Bijdrager
    CMD-Z

Jep, het was even zoeken, ik dacht dat alle apps op de installatie DVD’s automatisch waren geinstalleerd, maar nee, alles behalve de Xcode tools bleek het te zijn.

Gevonden dus,
    thanks

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.