7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Egons

QuarkXpress 8 vraagje

Beste OMT-ers,

Ik heb even een vraagje over Quark. Ik heb hier op kantoor 2 iMac’s staan 1 met 4 gb werk geheugen en 1 met 2 gb werk geheugen.
    Als ik quark gebruik met die van 2 gb. Is het wel eens dat mijn Quark chrashed. Om precies te zijn als er te snel met een beeld word geschoven.

Nu heb ik het virtuele geheugen van de voorkeuren van Quark omhoog gezet maar nogsteeds loopt hij vast als ik een beeld te snel beweeg.

Iemand een oplossing?

Bijdrager
    MichMich

Waarom plaats je er niet wat geheugen bij? Kost bijna niets meer tegenwoordig.

Bijdrager
    Hansi2124

Gewoon voor een prikkie bij een pc boer geheugen voor je Mac kopen. Lijkt mij de meest voor de hand liggende oplossing.

Bijdrager
    Egons

Kan dat ook met een iMac dan?

Bijdrager
    JaNiintendo

Nee, want het zit allemaal op 1 plaat gesoldeerd. Dus dat wordt…een dode iMac.

Bijdrager
    Hansi2124

Als je niets zinnigs hebt bij te dragen, laat dit soort antwoorden dan maar achterwege JaNiintendo!
    Tuurlijk kan je geheugen bijprikken in je iMac, Egons. Kijk maar in de documentatie van je iMac.

Bijdrager
    NicoJ

Bij de voorkeuren kun je instellen dat voorvertoningen niét in volledige resolutie worden getoond.
    Misschien dat dat helpt?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.