10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    quuqske

Quark Full Resolution Preview

Quark Full Resolution Preview doet het ineens niet meer.
    Hoe kan dat? Is wel geladen en geen foutmelding.

Bijdrager
    TonE

Heb hetzelfde sinds gisteren, wtf??

Bijdrager
    Macteach

Dat kan als de cachefolder is hernoemd, verplaatset etc. etc.
    Ga naar QXPress Voorkeuren, preview en stel opnieuw een bestaande map in als cachemap. Dan werkt alles weer.
    Dit alles is goed gedocumenteerd (in legale versies tensminste wel)

Bijdrager
    quuqske

Heb ik al gedaan en deed het niet.
    Wel een legale versie !

Bijdrager
    TonE

Thanks, dat was het idd.
    Hoewel, de preview cache map is niet verplaatst, zonder aanwijsbare reden stond ineens de quark programma map geselecteerd in prefs. Maar goed het werkt weer:)

Bijdrager
    quuqske

Ik heb die cache map zelfs geleegd enzo maar bij mij doet ie het echt niet hoor.
    Ik ga maar opnieuw installeren denk ik.
    Raar…

Bijdrager
    marloez

Nou, ik heb m net geistalleerd, maar hier doet ie ook niks! Blijft op low staan, en geen foutmelding idd!

Heel raar…

Bijdrager
    quuqske

Ik heb Quark opnieuw geinstalleerd en de extensie opnieuw van de site van Quark gedownload. En nou doet ie het weer. Opnieuw installeren is niet altijd meteen een optie voor mij maar nu in de geval wel de juiste oplossing.

Bijdrager
    marloez

moet ik dat hier ook maar eens proberen….

Bijdrager
    Macteach

Toch even goed nakijken waar QXPress de cache wil hebben: als dat niet goed staat ingesteld of op een map met verkeerde rechten onder OS X blijft het menu grijs.

Echt, geloof me: 99% zeker dat een opnieuw instellen van je cache voorkeuren je problemen oplossen…

(en draai schijfhulpprogramma om je rechten evt. te repareren – zo wil QXPress nog wel eens crashen als een van de vele voorkeuren per ongelijk verkeerde rechten heeft; waarschijnlijk heb je met een nieuwe installatie ook nieuwe voorkeurbestanden aangemaakt waardoor de prview cache weer standaard stond ingesteld – en dus weer werkte…)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.