7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    pelpinda

Quark error -39 SOS SOS

Altijd als het net niet uitkomt krijg je een foutmelding. In quark wil ik een document openen maar krijg de melding
    “onverwachts bestandseinde [-39]”:evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Wie weet hoe het bestand te repareren is?????????????????

Liefst zo snel mogelijk een reactie!!!!

Bijdrager
    pelpinda

Of… is er iemand die een file voor mij door MarkzTools heen kan halen om te kijken of dat de oplossing is.??

Ik ben naarstig aan het zoeken naar een oplossing!!!!!

Moderator
    Night

Vertel eerst eens wat er gebeurt is, dan weet ik of het zin heeft.
    Zet ook de XPress versie erbij die je gebruikt.

TIP: zet altijd ‘automatische backup’ aan in de voorkeuren van Quark

Bijdrager
    Roberta

Extensie .qxd in de naamgeving is ook zinvol.
    Voorkom ook te lange bestandsnamen.

En vermeld s.v.p. versie XPress, gebruikte extensie’s e.d.

Bijdrager
    pelpinda

Ik werk met versie 6.5 en heb het bestand “gewoon” gesaved zoals altijd en soms komt het dan voor dat je de melding krijgt dat het saven toch niet goed is gegaan.

Uiteraard heb ik de backup functionaliteit aan staan, maar ook dat bestand is niet meer te openen!

Tja… en om nou MarkzTools te kopen voor $ 199,00. Quark moet het gewoon goed oplossen, zodat je dat niet nodig hebt!!!

Kortom… als iemand me kan vertellen hoe het komt dat het bestand beschadigd raakt en hoe het te repareren, zou ik wel heel erg blij zijn! 8)

Bijdrager
    TonE

Tja… en om nou MarkzTools te kopen voor $ 199,00.

Zou ik niet doen, heb het zelf bij de hand gehad (dezelfde foutmelding) met document waar bijna een week werk in zat. Anyway, tijd om, paniek paniek, koerier naar destijds naar Xcite Deventer gestuurd met geld in de hand. Alles voor jan met de korte achternaam. Is ook nooit meer goedgekomen.

Moderator
    Night

Probeer eerst eens te herstarten zonder mac standaard fonts (maar dan echt alleen maar de beeldschermlettertypen) en dan Quark te starten zonder Xtensions.

Verder dien je ook eens de bestandsgrooten te vergelijken tussen de .qxd en de .a$s (geloof ik) files. Als daar héél veel verschil in zit, is je bestand ècht beschadigd, (lees: gedeeltelijk opgeslagen) en kan je het wel weggooien, dan is er niets meer te redden.

Overigens begin ik me af te vragen waaróm Quark bij jou regelmatig schrijffouten geeft; ik heb daar in al mijn tijd met Quark 6.5 nooit problemen mee gehad.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.