5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Grave

[Quark] Bladzijde achteraf vergroten?

Heb een probleem. Heb een boekje gemaakt in Quark, maar achteraf gezien wil ik de bladzijde nu 1,5 cm groter hebben, hoe kan ik dit nu nog aanpassen in mn quark bestand?

Kan nergens iets vinden om mn ‘canvas’ groter te maken, zoals ik altijd in ps doe.. weet iemand hoe ik de bladzijden 1,5 cm kan vergroten? Anders moet ik alles over zetten naar een groter document :sealed:

Als iemand het weet, alvast bedankt!

Bijdrager
    MDF

Opmaakmodel -> Opmaakeigenschappen :D

Je kan dan de instellingen ingeven hoe groot je opmaak moet worden.

Bijdrager
    Grave
    ”MDF”

Opmaakmodel -> Opmaakeigenschappen :D

Je kan dan de instellingen ingeven hoe groot je opmaak moet worden.

Kan je daar gewoon nog zeggen ik wil de pagina 31,5 cm breed hebben ipv 30? Want dat zou helemaal mooi zijn :) Als ik thuis kom ga ik het meteen even bekijken. Had al even bij opmaakeigenschappen gekeken, maar niet gezien dat je de pagina nog groter kan maken. Iedergeval al bedankt, hoop dat het werkt.

Bijdrager
    MDF

Je kan zelfs zeggen dat je pagina 80 cm breed moet worden….

En terwijl je een item aanklikt, gebruik dan eens de toetscombinatie APPEL + CTRL, dan kan je een item groter of kleiner maken, terwijl de inhoud van het kader mee vergroot of verkleint. Werkt heel handig…

Je kan zelfs alle items van een pagina eerst groeperen, en dan deze groep (is de ganse pagina) lineair vergroten of verkleinen. Bij foto’s dan wel opletten of de resolutie nog hoog genoeg is.

Succes

Bijdrager
    Grave
    ”MDF”

Je kan zelfs zeggen dat je pagina 80 cm breed moet worden….

En terwijl je een item aanklikt, gebruik dan eens de toetscombinatie APPEL + CTRL, dan kan je een item groter of kleiner maken, terwijl de inhoud van het kader mee vergroot of verkleint. Werkt heel handig…

Je kan zelfs alle items van een pagina eerst groeperen, en dan deze groep (is de ganse pagina) lineair vergroten of verkleinen. Bij foto’s dan wel opletten of de resolutie nog hoog genoeg is.

Succes

Ah thanku, die komt in mn opschrijf boekje:) Het is gelukt, heb et net al gedaan via opmaakeigenschappen, de pagina breder gemaakt en toen alles geselecteerd en alles 1,5 cm opgeschoven:)

Iedereen bedankt voor de reacties! :)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.