10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    zephonic

QT Pro activeringscode kwijt

Ik heb 2 1/2 jaar geleden QT Pro gekocht, en recent mijn harde schijf opnieuw geformatteerd en Leopard herinstalleerd. Nu ben ik vergeten om het serial number van QT Pro op te schrijven, en de aanschaf staat niet langer vermeld op m’n online account bij Apple. Is er een manier om deze terug te vinden zonder nogmaals 30 Euro uit te geven? Bij voorbaat dank.

Bijdrager
    prullenbak

Even een 1,5 maand (ofzo) wachten, bij snow leopard zit quicktimeX, en daar is geen pro versie meer van.

Misschien niet het antwoord waar je op hoopte, maar als je 1 a 2 maanden zonder pro kunt, is het het overwegen waard.

Inactief
    Anoniem

Google even “pablo nop”.

Bijdrager
    zephonic

oh wow, werkt dat pablo nop ook met Leopard?

Inactief
    Anoniem

Werkt probleemloos.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

:sealed:

Bijdrager
    R-Flow

Is even de telefoon oppakken en Apple bellen niet de meest voor de hand liggende optie?

Inactief
    Anoniem
    ”hendrik

Tja… ik kan er ook niks aan doen dat Apple hier niks aan doet. De “pablo nop”-serial werkt volgens mij al tien jaar, of zoiets. Je gaat me niet vertellen dat ze hier geen kennis van hebben, of de mogelijkheid om hem ongeldig te maken. Het is volgens mij gewoon een truc van Apple om mensen die geen zin hebben om $29 te dokken voor een paar extra functies toch QuickTime te blijven laten gebruiken.

Bijdrager
    R-Flow

Heb persoonlijk al sinds dag 1 het compleet belachelijk gevonden dat Apple een vorm van shareware in haar systeem verwerkt. Maar goed volgens mij is het hier gewoon de regel dat we mensen niet aan illegale software helpen. Ongeacht of wij persoonlijk vinden dat iets terecht is ja/nee.

In dit geval heb ik nog niet voorbij zien komen dat er daadwerkelijk contact op is genomen met Apple voor een legale oplossing.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    ”Zakske”
    ”hendrik

Tja… ik kan er ook niks aan doen dat Apple hier niks aan doet. De “pablo nop”-serial werkt volgens mij al tien jaar, of zoiets. Je gaat me niet vertellen dat ze hier geen kennis van hebben, of de mogelijkheid om hem ongeldig te maken. Het is volgens mij gewoon een truc van Apple om mensen die geen zin hebben om $29 te dokken voor een paar extra functies toch QuickTime te blijven laten gebruiken.

Ik ben het met je eens hoor.
    Mijn geweten is ook niet 100% zuiver. :innocent:

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.