25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    P-j

PwnageTool and QuickPwn for 2.1 Firmware

[code:1:2728f3e150]Some of the popular press and blogs have been backing the opposition. :-)

While criticism and competition is fine it should be reported correctly with all the facts and certainly minus the FUD. Do you guys think we are “less and less relevant with each passing day” ? We don’t think so, and we certainly prefer our hacks to theirs. ;-)

By the way we figured out a way to combat iTunes 8 without patches…and we’re waiting to see what Apple tries next. But we think they might want to rethink their priorities.

These are the new versions of PwnageTool and QuickPwn that support the 2.1 firmware. And as we just mentioned, iTunes was not harmed in the process ;-) no patching was required.

PwnageTool 2.1 for Mac OS X via Bittorent – download here
    QuickPwn 1.1 for Mac OS X via Bittorrent – download here
    SHA1 Sums:-

PwnageTool_2.1.dmg = 0b2dcb51e224b12590793e8a758dd80c450e5b64
    QuickPwn_1.1.dmg = 92487230c66296ec1e414260b5f107e5d351923f
    We’ve released using BitTorrent to lighten the load of the initial downloads, then we’ll add a direct link and Sparkle update when we can. If you don’t know how to use BitTorrent, then hold off for a while.

This does not address the new iPod Touch 2G device released this week. Partly because none of us even have one yet :)

Mirror owners should email [email protected] with direct download links and they’ll be added below.[/code:1:2728f3e150]

Werkt perfect op mijn iPhone 3G 2.1:)

Download links hier te vinden

Bron: http://blog.iphone-dev.org/

Bijdrager
    Vassilli

hij is alleen niet echt van het dev-team kijk maar op iPhoneclub

Bijdrager
    P-j

Deze volgens mij wel, komt gewoon van hun site af…

Bijdrager
    macses

ben mn gepwnde firmware er op aan het zetten.

EDIT: works like a charm

Bijdrager
    JM-Y

gewoon de iphone restoren met de custom firmware?

Bijdrager
    macses

ja, gewoon custom fw erover

Bijdrager
    Bor

Ik heb mijne geupdated zonde pwnage… Ik kan nog prima bellen etc. Houd er wel rekening mee dat je BossPrefs, Cydia e.d. kwijtraakt. Het is een iPhone G1 btw.

Bijdrager
    macses

ja daarom is er dus pwnagetool:? zodat je cydia en installer niet kwijtgeraakt

Bijdrager
    JM-Y

Kreeg alleen maar foutmeldingen als ik de iphone rechtstreeks wilde herstellen, dus eerst maar herstelt met de normale firmware en daarna gequickpwnd.

Bijdrager
    Rolf

tot nu toe gaat alles vlekkeloos met mijn 1st gen iPhone. Dank aan het forum voor het zo snel laten weten dat pwnage voor 2.1 er al is.
    Wat worden die updates overigens saai……*S*……het gaat zo soepel allemaal….het is helemaal niet spannend meer….*S*

Mijn eerder gesignaleerd probleem – dat ik apps niet meer kon updaten maar alleen verwijderen en nieuw installeren – lijkt nu ook opgelost. Prima !

Bijdrager
    niels

bah. dit was de vijfde en laatste keer dat ik mn iPhone heb geprobeerd te jailbreaken. In vijf keer is het me één keer gelukt, alle andere keren crashte de iPhone direct na de restart toen de installatie van de gepwnde software was voltooid. Ook met QuickPwn 1.1 weer. Beetje vervelend dat ik deze keer bij mn ouders ben, en de iTunes muziekbestanden op de externe hdd staan die ik nooi meeneem. Wordt morgen een saaie treinreis.

De enige keer dat het wel lukte heb ik vervolgens een last.fm scrobbler geïnstalleerd, en crashte de iPhone zodra ik die wilde opstarten.

Wat een rommel zeg. Ik begrijp het hele jailbreaken niet. oke, het zou functionaliteit kúnnen toevoegen. maar vooral voegt het slecht ontworpen instabiele software toe. Als je dat wilt is het verschil met een gemiddelde of zelfs goede Nokia toch gewoon compleet verdwenen?

Geblokkeerd
    Anoniem

Betekent het feit dat hij nu echt gaat restoren dat je ook al je data kwijt bent? Als je een van de 2 progs gebruikt?
    Of kan ik gewoon QuickPwn gebruiken en behoud ik alles op de iphone?
    Vorige 2.0.2 jailbreak ging heel anders toch en toen bleef wel alles behouden?
    Thanks

Bijdrager
    Rolf

elke keer als je je iPhone aan je mac (of PC? hangt) maakt ie eerst een backup. Als je vervolgens het hele pwn circus doorloopt zet ie nieuwe software erop, en aan het eind van het liedje (en restarten – allemaal automatisch als het goed gaat) krijg je de vraag in iTunes of de iPhone als een nieuwe herkend moet worden, of als de bestaande, en dan dus nieuw geladen gaat worden met de eerder gebackupte (?) data. Ik had na 3 kwartier een geheel nieuwe 2.1 phone met alle oude data erop (een 1G iPhone dus)

Bijdrager
    Kuin

Wie helpt mij? ik ben ten einde raad :cry:

ik wilde mijn iPhone updaten van 2.0.2 naar 2.1 maar dit is aardig in de soep gelopen!
    ik zit nu volgens mij in Recovery Mode (iTunes logo met het usb stekkertje in beeld) en ik kom daar niet meer uit!
    Als ik een custom firmware in mn iTunes selecteer krijg ik steeds foutmelding 6

Ik word er een beetje chagrijnig van :P

Kan iemand me helpen?

Bijdrager
    suriflavour
    ”Kuin”

Wie helpt mij? ik ben ten einde raad :cry:

ik wilde mijn iPhone updaten van 2.0.2 naar 2.1 maar dit is aardig in de soep gelopen!
    ik zit nu volgens mij in Recovery Mode (iTunes logo met het usb stekkertje in beeld) en ik kom daar niet meer uit!
    Als ik een custom firmware in mn iTunes selecteer krijg ik steeds foutmelding 6

Ik word er een beetje chagrijnig van :P

Kan iemand me helpen?

Ik heb dus precies het zelfde, alles ging goed, todat ik een costum firmware wil selecteren… dan krijg ik ook die fout melding
    (1ste iPhone, is al gejailbreaked geweest, en de update van 2,0,2 naar 2,1 ging goed…)

Iemand een idee?

Bijdrager
    madmax

Jailbreaks onder firmware 2.0.x liepen altijd prima. Wanneer ik nu firmware 2.1 wil ‘QuickPwnen’ start ie op met het Apple logo waar de iPhone vervolgens op blijft hangen en (ongeveer) elke minuut twee maal vibreert. Ik heb er nog niks over gelezen op andere fora dus ik ga er van uit dat mijn iPhone een uitzondering is. Drie keer m’n iPhone restoren op een dag is echter wel wat veel van het goede dus ik wacht even op een update.

Bijdrager
    QuikCyborg

Ik heb nog 2.0 op mijn iPhone 2G met wat illegale apps, maar als ik dan naar 2.1 ga, ben ik die dan allemaal kwijt ? En moet ik dan weer via SSH klooien om het erop te krijgen ?

Alvast Bedankt! :D

Bijdrager
    niels

YEAH! Ein-de-lijk is het pwnen gelukt:D QuickPwn werkt in mijn ogen niet best. Het veroorzaakt telkens weer een crashende iPhone die niet meer opstart.

Sinds het Restore Back-up process door Apple is versnel is de waarde ervan ook een beetje verdwenen (oke, het kost nog steeds een kwartiertje om een iPhone weer vol media en apps te syncen). Afijn. de Pwnage tool werkt bij mij nu wel. En mét classic Apple logo tijdens het opstarten:)

Wat ik me afvraag, is het ook mogelijk om te pwnen met een bepaalde app gelijk geïnstalleerd? Als over een paar weken de 2.1.1 update uitkomt (onvermijdelijk) zal de jailbreak vermoedelijk ongedaan worden. Op de 2.1 update heb ik een jailbreak uitgevoerd, Scrobble geïnstalleerd en Cydia er gelijk weer afgeflikkerd (kutprogramma). Installer heb ik niet eens geïnstalleerd, ik hoef alleen maar een scrobbler namelijk:) Afijn, is het dus mogelijk om te pwnen met Scrobble (hoe?), dan laat ik Cydia en Installer weg:)

Bijdrager
    livePulse
    ”nielsth”

… Cydia er gelijk weer afgeflikkerd (kutprogramma).

Is dat wel slim? Volgens mij checked Cydia of er updates beschikbaar zijn voor de geïnstalleerde software…

Bijdrager
    Bor

Ik heb het met Cydia voor elkaar gekregen dat er AT&T in de linkerbovenhoek staat =D

Is al heel lang zo, en nu ik geen Cydia meer heb kan het ook niet meer weg. Pech dan. Binnenkort pwn ik mijn iPhone wel weer denk ik… De geekische kant van mij kan niet zonder al de tweeks uit Cydia:P

Bijdrager
    blackstar

ik las op iPhoneclub dat als je Michael’s custom firmware download deze meteen kan gebruiken door in iTunes alt-restore te klikken en deze custum fw te kiezen. Is het echt zo makkelijk of komt er meer bij kijken. Ik heb pwnage tool ook gedownload maar aangezien ik die custom firmware al heb..

Bijdrager
    blackstar

laat maar is al gelukt.

Bijdrager
    Yada

@ Bor
    Je kan ook gewoon dit (in het gele kadertje) gebruiken, dat is veel makkelijker:wink:

Bijdrager
    iDelano

Nadat hij is gePwned! heeft hij geen service meer… meer mensen met dit probleem? Is dit op te lossen?

Bijdrager
    Sjkv
    ”iDelano”

Nadat hij is gePwned! heeft hij geen service meer… meer mensen met dit probleem? Is dit op te lossen?

Ik heb hetzelfde probleem. Als iemand hiervoor een oplossing heeft gevonden ben ik erg benieuwd.

Edit: De sim-kaart die ik wil gebruiken om te bellen met mn iPhone komt van een oud toestel. Hier zit het ‘chip’ gedeelte van de sim meer naar de zijkant dan bij die van T-Mobile. Vermoedelijk heb ik daarom geen bereik.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.