30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 59)
  • Q:
    Bijdrager
    Nicketick

Push probleem

Hallo,

Ik kon geen topic vinden met het probleem dus bij deze:
    Ik krijg wel push notificaties over WiFi op de iPhone en iPad, maar zodra ik geen wifi heb op de iPhone heb ik helemaal niets, geen push mail en geen push notificaties, is er een oplossing?

Bijdrager
    Jm1996

Is de iphone waar we het over hebben gejailbreakt? Welke versie? En is dit al het geval vanaf het begin?

Aub wat specifiker

Bijdrager
    Nicketick

Hij is niet gejailbreakt, draait de laatste versie, netwerk T-Mobile. en dit is sinds een paar dagen,. Het gaat om een iPhone 3GS 16GB.

Bijdrager
    Mac058

En met welke Apps kom je dan problemen tegen?

Bijdrager
    Jm1996

Je kan het nooit uit sluiten. Dat eer een fout in de software zit. Zeg je: kan niet ik heb hem al 3 maanden (deze software) dan zou ik ke iphone eens als een nieuwe iPhjone synchroniseren

Ps ik twijfwl zelf of jij voor de 4.3 software in aanmerking kwam

Bijdrager
    Nicketick

Ik loop met alle apps tegen problemen aan.

Bijdrager
    lucschram

Heb je via instellingen de notificaties al eens uit gezet en daarna weer aan?

Bijdrager
    Nicketick

Al meerdere keren, ben hem nu aan het herstellen, moet ik hem als nieuwe of gewoon backup terug?

Bijdrager
    lucschram

Bewoon back-up terug zetten, want als je als nieuwe iPhone instelt dan zijn je apps ook weg;)

Bijdrager
    Nicketick

Oke, dat dacht ik ook al gisteravond en heb dus ook die optie gekozen, maar ik ben er niets mee opgeschoten…

Bijdrager
    lucschram

Vreemd.

Bijdrager
    Nicketick

Vreemd is het zeker, het is ook zwaar irritant.

Bijdrager
    lucschram

Inderdaad, zeker als je iets gebruikt zoals Ping!.

Bijdrager
    Nicketick

Ja, Whatsapp komt dus niet binnen en die moet ik nu telkens handmatig openen. Dus ik krijg dingen ook heel laat binnen

Bijdrager
    lucschram

Jup, erg vreemd… Ik weet helaas even geen oplossing. Want alles wat je kan doen heb je al gedaan. Wat je misschien wel kan doen is je provider bellen. Misschien weten zij een oplossing en waarom je over 3G geen push krijgt.

Bijdrager
    Nicketick

Oh, van T-Mobile bellen wordt niemand blij denk ik… Eerst maar eens twitteren naar het Webcare team als dat bellen scheelt.

Bijdrager
    lucschram

Haha, dat is zeker waar!

Bijdrager
    dani007nl

Ik heb ook last van dit probleem. 1 tot 2 minuten na het sluiten van een app ontvang ik geen push notifications meer.
    Ook ik voel er niks voor om T-Mobile te bellen.

@Nicketick Heb jij al een antwoord gekregen van T-Mobile Webcare?

Bijdrager
    Nicketick

Ik heb net wat terug, en bij T-Mobile weten ze niets van een probleem, ze adviseren ook een herstel, maar dat heeft bij mij niet geholpen.

Bijdrager
    lucschram

Nogmaals erg vreemd… Is het probleem bij @dani007nl al opgelost? Of heb je het probleem nog steeds?

Bijdrager
    dani007nl

@lucschram Ik heb helaas nog steeds last van het probleem. Push werkt alleen op WIFI. Zodra ik op mobiel data zit (3G/GPRS) werkt push niet. Mijn MobileMe kalender, contact, etc syncen dus ook niet. Erg vervelend.
    Heeft niemand een oplossing??

Bijdrager
    Nicketick

Ik heb ondertussen een conversatie gehad met het T-Mobile webcare team, zij hebben het bij de technische dienst neergelegd.

Bijdrager
    Nicketick

Om jullie even op de hoogte te houden, ik heb nog steeds niet terug van T-Mobile.

Bijdrager
    Nicketick

Het probleem is bij mij vanmiddag spontaan verdwenen.

Bijdrager
    lucschram

Fijn dat het bij jou verdwenen is @Nicketick, hoe zit het bij jou @dani007nl?

Bijdrager
    Nicketick

Het probleem is bij mij al weer een tijdje terug, volgens mij heeft het 1 dag gewerkt…

Bijdrager
    lucschram

Nogmaals vreemd..

Bijdrager
    Max-jee

Ik heb ook al een tijdje last van dit probleem.
    Ik heb zelf een iPhone 3GS, wel met een Jailbreak maar daar heb ik niks vreemds mee gedaan.
    Is het probleem niet ontstaan met de komst van iOS 4.3.1 & 4.3.2?

Bijdrager
    lucschram

Dat zal ik niet weten of het aan de iOS 4.3.1 of 4.3.2 ligt. Als dat zo is dan komt Apple vast snel wel weer met een update;)

Bijdrager
    Nicketick

@Max-jee Gewoon even als je Gejailbreakt bent een pushfix uit Cydia vissen.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 59)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.