9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iMock

Push op iPhone 4 met Telfort

Best lezer,

Vandaag bij een kennis mail ingesteld: zijn Telfort account ingesteld en klaar. Alles werkt goed, alleen geen push. Kan je dat ergens aan/uit zetten of zit dat er “gewoon niet bij”?
    Iemand ervaring?

Dank!

Bijdrager
    Koetjesreep

Heeft hij een MobileMe account dan? Lijkt me niks te maken te hebben met Telfort

Moderator
    Poezenbeest

De mailserver moet het ondersteunen en je hebt natuurlijk een data-verbinding nodig.

Bijdrager
    iMock

Nee, geen mobile me. Mail verzenden en ontvangen met Telfort. Maar om zijn mail op te halen moet hij MAIL openen en kijken of er mail is. Push zou mooi zijn #gemak

Bijdrager
    mwlk

Ga naar <Instellingen> <Mail, Contacten, Agenda> . Staat achter <Nieuwe gegevens> geen ‘Push’? Zet dan Push aan.

Verder kun je dan bij Fetch opgeven wanneer er iets opgehaald moet worden ‘als push is uitgeschakeld of programma’s dit niet ondersteunen’.

Staat het vinkje bij Handmatig? Probeer eens <Elk kwartier>, dat hielp bij mijn (niet MobileMe) account.

Verder kan je onderaan nog op balkje <Geavanceerd> klikken, daar staat per account of het Push, Fetch, of Handmatig is ingesteld.

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Als telfort geen push ondersteund kan je handmatig ophalen (elk kwartier) had ik vroeger voordat ik Mobile Me had. Dan krijg je ook bericht als er email is.

Bijdrager
    JJmac

Hoe is Telfort eigenlijk als mobiele provider, en hoe is het bereik ect.

Bijdrager
    stavos

Sinds 2005 is Telfort een dochter van KPN Telecom, wij maken gebruik van het netwerk van KPN. Dit netwerk biedt uitstekende dekking zowel binnen- als buitenshuis.

Niet objectief, zo’n eigen website. Maar het geeft wel aan welk netwerk er gebruikt wordt. En dat maakt het zoeken naar ervaringen met dat netwerk wellicht wat makkelijker voor je.

Bijdrager
    JJmac

Bedankt Stavos, ik vraag dit omdat de prijzen van Telfort interessant zijn in verhouding van de andere providers, ik was nieuwsgierig hoe de bevindingen waren, zit nu bij Vodafone.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.