7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Kabel

Push mail iPhone

Geachte lezer,
    Ben er al een tijdje mee bezig maar het lukt me niet.
    Ik had een mobileme account en dat is nu een icloud account. Men apple id is nog een @mac.com en mn email is een @me.com.
    Push werkt op mn mac maar niet op mn iphone helaas. Dit is enorm balen!!! ik heb alle instellingen goed staan en het werkt nog steeds niet.
    Iemand een oplossing?
    groet
    Kabel

Bijdrager
    Kabel

De mail wordt trouwens af en toe wel gepusht naar men iphone. Maar daar kan ik niet van op aan natuurlijk.

Bijdrager
    wido

Sinds een week heb ik precies hetzelfde. Push mail werkte prima op m’n iPad en iPhone, maar sinds een week dus niet meer. Heel af en toe komt er een mail door en anders moet ik de mail app starten om mail binnen te halen. Op m’n iMac gaat het wel goed.
    Maar… we zijn de enigen niet. Google maar eens op dit probleem en je zult zien dat er veel klachten zijn de laatste week. Blijkbaar gaat er iets niet goed op de servers van iCloud, maar volgens de status site van Apple is er niets aan de hand.
    En er is ook niets aan te doen, ik heb alles al geprobeerd…

Bijdrager
    Kabel

Bedankt voor je reactie. Gelukkig ben ik niet de enige, werdt er al gek van. Hopelijk lossen ze het snel op bij apple en hoeven we niet te wachten op een update (waarschijnlijk 11juni).

Bijdrager
    robert1970

Kabel: Ga meteen op zoek naar een app om je spelling te laten controleren. :slant:

Bijdrager
    hevo88

Heb ook sinds een week of twee exact zelfde en super irritante probleem. Wij hebben 3 iPhones in gebruik met MobileMe accounts voor E-mail omgezet naar iCloud. Vreemde is dat de oudste iPhone, de 3G, geen problemen geeft. Op de 4 en de 4S komen de E-mails pas door na opstarten via de mail app. Op iMac, MacBook en iPad komen de E-mails wel direct door. Als gezegd, super irritant.

Bijdrager
    Kabel

Spelling van me was behoorlijk belabberd ja!
    Ben er achter gekomen dat als ik m’n iPhone dagelijks opnieuw opstart het probleem weg is.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.