7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    iMacPatje

Push mail iCloud

Hebben er nog problemen met de Push van nieuwe mail ?
    Ik heb een mail adres bij Skynet en heb alle mail laten door sturen naar mijn iCloud mail adres.
    Dit lukt ook maar de instelling op mijn iPhone 4 staat op Push dus ik zou deze toch automatische op mijn iPhone 4 moeten binnen krijgen dan.
    Dit is dus niet het geval ik moet altijd zelf mijn mail handmatig checken en dan krijg ik de mail binnen op mijn iPhone 4.
    Aan wat kan dit liggen heb continu WiFi verbinding op het werk, met de vorige ios had ik daar geen probleem me in mijn MobileMe account.

Inactief
    Anoniem

In het Apple support forum lees ik: Push onder iOS5 ‘unstable behaviour’. Zal wel een update van komen hoop ik.

Bijdrager
    SunKeeper

Ik heb ook het idee dat het nog niet helemaal goed loopt.

Geldt ook voor Twitter, en vergelijkbare dingen. Herinneringen werkt wel goed, maar dat staat natuurlijk op je iDevice zelf.

Ik krijg wel af en toe berichten, maar dat loopt minimaal een half uur achter, soms meer dan 2 uur.

Inactief
    Anoniem

Misschien dat het te maken zou kunnen hebben dat op dit moment nog erg veel mensen aan het overstappen zijn, waardoor de servers nog erg zwaar belast worden.

Bijdrager
    SunKeeper

Hm, de Google-server is toch niet overbelast? En Twitter-server toch ook niet?

Ik gebruik mail via Google namelijk.:smile:

Inactief
    Anoniem

Twitter heeft er inderdaad niks mee te maken. Je laat echter je mail forwarden naar je me-account (iCloud). Gezien de serverfarm waar de iCloud op draait mss nu erg belast wordt, kan het zijn dat er wat vertraging in het pushen van de mail zit.

Bijdrager
    iMacPatje

Mails die ik deze morgend om 06.15u heb gehad waren om 11.30u nog niet op iPhone aangekomen mits Push aanstond. Hopelijk loopt het binnenkort wel wat vlotter.:sad:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.