4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    dani007nl

Push functioneert alleen op WIFI

Sinds een aantal weken ontvang ik alleen nog maar Push Notifications op mijn iPhone 4 (32GB) wanneer ik op een WIFI netwerk zit. Mijn mobiele internet werkt naar behoren (T-Mobile NL) maar mijn Push werkt totaal niet. Mijn MobileMe agenda word niet op de achtergrond gesynced, Whatsapp, email – niks word meer naar mijn iPhone gepushed. Wanneer ik thuis of bij vrienden op een WIFI netwerk verbonden ben dan komen ineens al mijn Push Notifications aan.

Heeft iemand hetzelfde probleem gehad en opgelost?
    Mijn voorkeur gaat er natuurlijk naar uit om de telefoon niet te restoren of iets dergelijks. Er is geen Jailbreak of iets dergelijks toegepast.

Bijdrager
    Nicketick

Ik heb hetzelfde probleem met mijn 3GS en heb daar ook een topic voor geopend: Push probleem

Bijdrager
    Mich

Mijn gok (als belg) is dat dit aan het netwerk van T-mobile ligt, heb dit ook soms voor hier in Belgie.

Bijdrager
    Jurno

Ik heb hetzlefde probleem met alle pushnotifications op e-mail na. Zodra hij thuis wifi oppakt komen de notificaties allemaal direct binnen.

Ik heb een iPhone 3GS met versie 4.3.1 (8G4) [geen jailbreak] op het Telfort netwerk.
    Heb reeds de apps eraf gehaald en mijn iphone uit en aangezet maar dit had geen effect gehad.

Iemand een tip om het te verhelpen?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.