9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    palermo

PureFTPD Manager

Ik heb PureFTPD Manager gedownload.
    Maar hoe leg ik een simpele klant uit hoe hij zijn foto’s kan downloaden.

Welk programma heeft hij nodig?

Bijdrager
    Jarco

Kan dit niet door in je browser: ftp://hierjeadres in te vullen ? Soms gaat dit, maar ik weet neit of dit altijdg aat, moet je zelf maar es proberen

Bijdrager
    palermo

nee dat lukt niet

Bijdrager
    Nietzman

Dat zou wel moeten werken, werkt hier probleemloos. Als je achter een router werkt is het alleen wel eerst zaak om te zorgen dat poort 21 naar de mac die je als server gebruikt toewijst.

Bijdrager
    MacTS

Ik heb ooit eens ergens gelezen dat je onder Safari geen bestanden naar een ftp-server kon uploaden. Alleen downloaden. Sindsdien gebruik ik het gratis programma Cyberduck hiervoor. Als jouw klant echter met Windows werkt dan kan hij gewoon met Explorer uploaden.

Bijdrager
    Jello
    ”MacTS”

Ik heb ooit eens ergens gelezen dat je onder Safari geen bestanden naar een ftp-server kon uploaden. Alleen downloaden. Sindsdien gebruik ik het gratis programma Cyberduck hiervoor. Als jouw klant echter met Windows werkt dan kan hij gewoon met Explorer uploaden.

Lees even post van de TS door, dan lees je dat de TS het enkel heeft over downloaden!

Bijdrager
    palermo

dus dan moet ik zoiets als dit adres in firefox typen?:

ftp://c529hj454.cable.wanadoo.nl/

Bijdrager
    MacTS
    ”Jello”

Lees even post van de TS door, dan lees je dat de TS het enkel heeft over downloaden!

Sorry hoor! Ik dacht te veel aan mijn eigen functie waar mijn klanten hun bestanden juist UPloaden.

Bijdrager
    palermo

HIJ DOET T!!!

Maar ik kom alleen in de directory /incoming
    Hoe komt mijn klant u in zijn eigen directory virtualusers?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.