10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    SwayZ

Publiceren met Rapidweaver op Combell

Hello,

Ik heb enkele pagina’s in elkaar geknusteld met Rapidweaver.
    Ik wil dit publiceren op een subdomeinnaam van een bestaande site.
    Deze site wordt gehost door combell.
    Alles is aangemaakt, geen probleem. Bij het publiceren loopt er echter iets mis. Eens de pagina er op staat verandert hij niets meer (snap je?). Wat ik ook wijzig en hoe vaak ik ook publiceer.
    Ik heb ook eens een paginaatje aangemaakt met NVU (om te testen) en daar is publiceren geen probleem.
    Heeft iemand hier ervaring mee?

Bijdrager
    pinkie

Probeer eens om je hele site opnieuw te publiceren in plaats van alleen de veranderingen. Maak ook de cache eerst leeg.

Bijdrager
    SwayZ

Heb ik al eens geprobeerd. Ik krijg geen foutmelding of zo maar als ik ga kijken met mijn browser is er niets veranderd. Voor zover ik kan zien zijn de instellingen voor publiceren in Rapidweaver en in NVU hetzelfde en toch gebeurt er bij rapidweaver niets. Er moet ergens een instelling zijn die ik over het hoofd zie. Iemand?

Moderator
    Night

En als je in je webbrowser :apple:-R geeft? (refresh)

Bijdrager
    nicobos

Gebruik je wellicht een proxy-server voor HTTP verkeer?

Bijdrager
    SwayZ

Refreshen in de browser haalt niets uit, ook het cachegeheugen wissen etc niet.
    Wat bedoel je met die proxy server en wat doe ik daaraan?

Bijdrager
    Whymme

Probeer je om rechtstreeks vanuit Rapidweaver te publiceren? In dat geval kun je het misschien via een omweg proberen. Exporteer je site naar het bureaublad of naar een of andere map, en gebruik dan een FTP-programma om de site op de juiste plaats te hangen. En daarna om die subsite te refreshen. Ik ken Combell niet, maar kijk daar eens na wat voor regels er zijn voor het uploaden van subsites.

Bijdrager
    SwayZ

Ja, ik probeer rechtstreeks vanuit rapidweaver te publiceren. Ik kan niet met een FTP programma overweg. Ik heb speciaal rapidweaver gekocht omdat ik er niets van ken :cry:
    Ik vind het vreemd dat in NVU er geen enkel probleem is om te uploaden en in een betaald programma als rapidweaver wél.

Bijdrager
    Whymme

Normaal zou je gewoon vanuit RW moeten kunnen publiceren. Heb je dit bericht op de RW-forums geplaatst? Daar vind je misschien meer hulp.

En FTP-programma’s zijn niet zo moeilijk als je misschien denkt.

Bijdrager
    SwayZ

Ok, kent er iemand een goed, gratis en zeer makkelijk te gebruiken FTP programma?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.