8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Ratz

PSP Ware> kan je ook .srt overzetten

Even onder spelletjes topic omdat gamers het meest verstand hebben v PSPware…

Zet wel eens een Avi filmpje zodat ik in de trein een filmpje op de PSP kan kijken. Da’s easy.
    Via de VLC player kijk ik wel eens met subtitles (srt bestand zelfde naam geven, ook easy)

Maar kan je en een AVi en een SRT naar de PSP overzetten zodat je filmpje met ondertiteling op de PSP kan kijken.
    Is mij nog niet gelukt!:cry:

Inactief
    Anoniem

Zover ik weet gaat dat niet lukken .. wel zou je ffmpegX kunnen gebruiken om een .avi en .srt om te zetten naar .mp4 (PSP).

Bijdrager
    Ratz

Diotav zou je iets meer kunnen vertellen hoe dat moet….. doe je dat met de PSPWare software?
    Bij voorbaat dank!
    Ratz

Moderator
    Night

Zoals Diotav al zegt…: NEE, dat doe je met FFMpeg
    (of met Miyu)

Bijdrager
    Ratz

Dude, night, ik ken dat hele gebeuren niet en vraag of er wellicht een zinnetje over te schrijven valt…. is dat een beetje OK met je? sjonge sjonge…..

Bijdrager
    RPGboy

quicktime kan ook srt lezen, ( ik weet niet of je daar plugins voor nodig hebt, ik heb er wel een heleboel) dan kan je in quicktime weer gewoon exporteren:D

Moderator
    Night
    ”Ratz”

Dude, night, ik ken dat hele gebeuren niet en vraag of er wellicht een zinnetje over te schrijven valt…. is dat een beetje OK met je? sjonge sjonge…..

Ken je Google? :o

Moderator
    Night
    ”Ratz”

Ken je Google? :o

Dan typ je in wat je zoek en voila

Gemak dient de mens…. Nu je weet hoe het moet kun je het de volgende keer zelf, hè? :P

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.