4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Yannes

PS3 & Xbox 360 op 27" iMac zonder converter?

Om een Xbox 360/PS3 of Blu-Ray speler via target display mode te gebruiken was altijd een converter nodig (bv. Kanex XD, Dr bott Digital Video Link). Op Macrumors is een vrij lang topic over welke converter nou het beste is etc. en een paar dagen geleden heeft iemand gereageerd die gewoon een Xbox 360 aan zijn iMac heeft gehangen zonder converter, alleen een mdp<–>HDMI kabeltje en naar zijn zeggen werkte het prima. Hij zei er ook bij dat hij een 2 weken oude iMac had en dat het misschien daaraan lag.

Ik vraag me af of iemand dit misschien kan proberen? Een xbox 360 aan een nieuwe iMac 27″ hangen en eventueel aan een oude om te kijken of het werkt. Ik zie geen reden waarom die flauwekul zou vertellen.

Bron: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=806175&page=43

Bijdrager
    Ezri Dax

Bedankt voor de link, daardoor kwam ik achter dit geinige gadget Wii2HDMI

Ik ga het proberen, ik heb een nieuwe iMac en een xbox 360

Bijdrager
    Paul26

Ik wil het best proberen, maar hij geeft nog niet aan welke kabel hij precies gebruikt heeft. Mijn iMac is nu 2 a 3 maanden oud, dus misschien gaat het dan nog niet helemaal op voor mij. Als het werkt zou het wel een veel beter alternatief zijn dan €150 te betalen voor een converter..

Bijdrager
    Yannes

Ik ben ook wel benieuwd naar welke kabel hij gebruikt. Maar ik kan me niet voorstellen dat het iets bijzonders is, want $5 voor een hdmi<–>mdp kabel is ook niks.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.