8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    gIzMo01

PS3 VS TC

Beste,

Is het mogelijk om de USB uitgang van de PS3 aan te sluiten op de USB uitgang van de TC.
    Mijn bedoeling is om de films die op mijn TC staan en ik niet standaard kan afspelen met mijn iTunes.

Toch te kunnen afspelen op mijn PS3?

Alvast bedankt

Bijdrager
    KarelWillem
    gIzMo01 op 23 januari 2011

…Is het mogelijk om de USB uitgang van de PS3 aan te sluiten op de USB uitgang van de TC….

Nee.

Je Time Capsule is geen USB-harddisk en wordt zo dan ook niet als dusdanig herkent door je PS3.

Geblokkeerd
    Anoniem

Beide apparaten zijn USB masters, geen slaves. Vandaar.

Bijdrager
    KarelWillem

Oftewel; Je kan er wat aan hangen, maar ze zijn niet om ergens aan te hangen. :wink:

Bijdrager
    Vinhelper

En al zou het kunnen:

De PS3 heeft nog nooit van het HFS+ formaat gehoord, dus die kan het helemaal niet lezen. Je kan de Time Capsule ook niet anders formatteren. (correct me if i’m wrong)

En andersom snapt de Time Capsule het bestandssysteem van de PS3 niet, want dat is niet het standaard FAT32-systeem, maar een iets aangepaste versie. (i.v.m. veiligheid, of zo iets)

Bijdrager
    gIzMo01

Ik heb net eens getest en met een andere externe HD lukt het wel, FAT 32 maar idd via TC werkt het niet.

tnx

Bijdrager
    gIzMo01

Nu heb ik net de PS3 medie server geïnstalleerd en deze werkt perfect ik kan alles vanaf mijn Mac streamen, maar nu lukt 1 ding, ik heb een snelkoppeling in mijn film map gezet en dit is een snelkoppeling naar mijn TC waar veel films staan, nu is mijn vraag hoe komt het dat mijn PS3 deze snelkoppeling niet herkend?

Geblokkeerd
    Anoniem

Ongetwijfeld omdat de Media Server software daar niets mee kan. Je moet die software zeggen om de directory op de TC als library te gebruiken en die direct te sharen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.