5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    winston

PS2 online via de Mac. (Ethernet!!)

ik wil mijn ps2 via mijn imac G4 (met airport extr.) online krijgen. ik heb daar vroeger wat over gelezen maar heb nu echt geen flouw idee meer hoe dat moest… Iets met internet deling??

kan iemand mij daar bij helpen?!
    Alvast bedankt!!!

ps. ik heb vroeger altijd met mijn ps2 via de router( ?) gespeeld. Dus het moet kunnen..:?

Bijdrager
    macses

teamxlink.co.uk/

Bijdrager
    winston

macses, bedankt voor je linkje! maar dat is (volgens mij..?) niet helemaal wat ik zocht..:(

ik zou namenlijk graag MGS3 online willen spelen. via de ethernet adapter van mijn ps2… ik schrijn dan alleen iets te hoeven veranderen in mijn ‘deel ‘instellingen.. maar ik heb geen flouw idee welke dat dan is..:? iemand enig idee?

alvast bedankt!

Bijdrager
    winston

ok, heb inmiddels mijn ‘internet deling via ethernet” gevonden. en mijn ps2 heeft contackt met de G4.

maar mijn ps2 meld steeds dat ik een fout DSN nummer heb. hij staat nu op “auto DNS” maar dit schrijnt niet te werken.

nu moet ik dus hand matig een DNS nummer in gaan voeren. waar kan dat vinden? :sealed:

iig bedankt!

Bijdrager
    MacMartino

FF googlen op PS2 / netwerk etc.
    Is van belang welke router je gebruikt, de opzet van het netwerk en het uitdelen van IP nummers in dat netwerk. Er zijn ook aparte PS forums, met veel info over netwerk etc.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.