6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Xolon

PS Dev-team zoekt Mac programmeurs…

Hi iedereen,
    Het PlaneShift developers-team zoekt Mac-programmeurs, die ons kunnen helpen met het ontwikkelen van een client voor de Mac.

Wat is PlaneShift?
    PlaneShift is een gratis 3D MMORPG (=Massive Multi Online Role Playing Game). Het word gemaakt door echte rpg fans vóór rpg fans (dus geen sony die alleen geld wilt zien). Om dit voor elkaar te krijgen gaan hier in zijn totaal aardig wat uurtjes zitten, maar dan hebben we ook echt iets om trots op te zijn.

Wat zoeken jullie nou precies?
    PlaneShift word een spel dat speelbaar is op alle windows versies, Linux en de Mac. De eerste twee clients zijn al klaar, alleen de Mac client nog niet. Dit komt door ons gebrek aan Mac-kennis.
    Wij zoeken dus mensen die met ons willen werken aan de Mac client en later aan de updates en alles wat er bij komt kijken.
    Let er wel op dat wij allemaal werken in onze vrije tijd en niemand betaalt wordt voor zijn bijdrage.

Wat verwachten we van jou?
    -Ons team bestaat uit mensen uit de hele wereld, dus een aardig woordje engels mogen we toch wel van je verwachten.
    -Een goede programmeer kennis voor de Mac OS.
    -een internet verbinding

Heb je interresse of wil je meer informatie willen hebben?, kijk dan op onze website of stuur mij een mailtje.

Joël,
    Public Relations, PlaneShift

site: http://www.planeshift.it
    mail: xolon@planet.nl

Moderator
    Adriaan Mol

Best interessant, helaas heb ik de kennis niet om zulk soort applicaties te maken voor Mac OS.

Internationaal iemand vinden is meestal makkelijker in dit soort gevallen.

Adriaan

Bijdrager
    dennis

De website ziet er in ieder geval erg goed uit!!
    En het pel zelf lijkt mij ook erg cool!!
    Hopelijk komt de client voor mac snel uit!!
    Ik heb helaas ook geen kennis om zulke applicaties te maken.
    Suc6 met jullie zoektocht verder!!

Dennis

P.S. echt cool dat ik moderator ben van dit forum!! Bedankt Adriaan!!

Bijdrager
    MacAttack

Laten we hopen dat macosx.nl een programmeur kan afleveren, mischien krijgt macosx.nl dan we de primeur voor de demo :D

Bijdrager
    Cigarman

<edit>

Bijdrager
    Stof
    ”Cigarman”

Ben natuurlijk ooit eens een van de vele handjesbeginjaren 80 geweest voor Steve Jobs tijdens mijn stage aldaar. 8)

Vertel, vertel, vertel!!!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.