5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    sedikit

prullenmand wil meteen legen

Nadat ik files opgeruimd had met omnidisksweeper, gedraagt de prullenmand zich merkwaardig. Als ik er iets in doe, krijg ik meteen een , mij tot nu toe onbekend, venstertje waarin mij gevraagd wordt of ik de prullenmand onmiddelijk legen wil. Het is ja of nee, geen tussenweg om b.v. tijdelijk iets weg te zetten. Hoe kan ik dat venstertje definitief omzeilen? Alvast mijn dank.

Bijdrager
    Rutger1981

Ik denk dat je een permissie probleempje heb. Probeer dat eerst te herstellen met Disk Utility en probeer het dan nog eens. Het kan ook zijn dat je het van een andere server wilt weggooien… daarvoor vraagt hij of je het gelijk wilt weggooien.

Succes

Bijdrager
    Oppie

Schermafbeelding?

Bijdrager
    sedikit
    ”Rutger1981″

Ik denk dat je een permissie probleempje heb. Probeer dat eerst te herstellen met Disk Utility en probeer het dan nog eens. Het kan ook zijn dat je het van een andere server wilt weggooien… daarvoor vraagt hij of je het gelijk wilt weggooien.

Succes

Rutger1981!

Je had gelijk.Herstel e.d. met installatie cd heeft het euvel opgelost.Ijj en oppie bedankt voor de hulp!

Bijdrager
    JeePee

DiskUtility of Schijfhulpprogramma kun je ook zonder CD gebruiken.:D In de praktijk is dat zelfs beter, want de versie van Schijfhulpprogramma kan vernieuwd zijn, sinds de CD is uitgebracht.:roll:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.