3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    maric98

Prullenmand USB niet leeg

Hoi iedereen,

Ik heb vandaag een bestand gedownload op mijn mac om het vervolgens te installeren op mijn windows laptop. Eerst had ik het gedownload, op mijn USB stick gezet en vervolgens de USB drive in mijn windows laptop en het bestand erop gezet. Tot zover ging alles prima.
    Nu wil ik de schijf leegmaken en dat heb ik via het schijfhulpprogramma gedaan. Als ik op ” toon info ” optie klik op de usb drive in mijn navigatiekolom in de finder dan geeft hij aan dat er 2,03GB van de 2.03GB vrij is. Tot zover lijkt er niks mis met de schijf maar de prullenmand is wel vol ( als de USB drive in mijn computer zit ). Zodra ik de prullenmand probeer leeg te maken geeft hij de volgende melding :

De prullenmand bevat beveiligde onderdelen. Wilt u alles verwijderen, inclusief de beveiligde onderdelen, of alleen de onbeveiligde onderdelen?

Er staan drie opties onder :
    Annuleer
    Verwijder onbeveiligde
    verwijder alle

Vervolgens klik ik op verwijder alle maar uiteindelijk verwijderd hij niks en blijft de prullenmand dus vol.
    Ik weet niet wat er aan de hand is en waarom hij het niet gewoon verwijderd.

Ook heb ik het probleem dat wanneer ik de USB schijf wil verwijderen hij zegt dat het volume niet kan worden verwijderd omdat het momenteel in gebruik is.

Kan iemand mij helpen?

Mvg,
    Maric

Bijdrager
    erikvdplas

/Users/erikvanderplas/Desktop/USBhulponemorething.png

Zorg er voor dat de structuur naar ‘Mac OS X Uitgebreid (journaled)’ wordt veranderd.

Ik hoop dat dit helpt!

Bijdrager
    Haike

Dit al geprobeerd?

Er staat nu wel dat hij safari geforceerd wil stoppen maar je kan op deze manier ook andere zaken die niet meer reageren weer de baas worden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.