2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Renée Gallé

prullenmand in mail verwijderd

IK heb blijkbaar iets stoms gedaan…

In mijn mail.app zag ik een map ‘prullenmand’ staan tussen mijn ‘op mijn mac’ mappen. Die hoorde daar niet thuis en dus verwijderde ik die map. En toen bleek de prullenmand die boven in het postbussenmenu hoort te staan ineens ook verdwenen. Dus de prullenmand met icoon en omschrijving is verdwenen. Er staat wel een icoontje (prullenbakje) en de naam ‘prullenmand’ maar die zijn grijs/ niet actief, dood, er gebeurt niks. De andere postbussen hebben vette letters en zijn wel actief. Als ik een mailtje verwijder dan verdwijnt het volledig. Als ik op de webmail kijk dan is het daar nog wel terug te vinden. Wat is er aan de hand en hoe krijg ik die prullenmand, die bovenin bij de postbussen hoort, terug?

Aan mijn woordgebruik kun je waarschijnlijk opmaken dat ik weinig kaas heb gegeten van dit soort gedoe… Sorry beter kan ik het niet omschrijven.

Bijdrager
    GoeieDag

Je ziet, in dit forum wordt nauwelijks (niet, eigenlijk) nog gereageerd, als het niet om een simpel dingetje gaat. Komt omdat de reageerders met kennis dit forum gedag hebben gezegd. Je kunt beter je vraag bij de buren voorleggen…

En terwijl ik dit post, weer een time out, en daarna een langdurig laden van … niks. Pure ellende, dat OMT. Het is echte ‘The End’ hier.

• Deze reactie is gewijzigd 5 dagen, 14 uren geleden door GoeieDag.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.