10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    iJuggle

Prullenbak

Ik wil shapeshifter uit systeemvoorkeuren verwijderen, als ik het in de prullenbak heb staan en druk op ‘leeg prullenbak’ zegt ie dat het programma in gebruik is. Hoe kan ik dit oplossen?

BVD

lucas:(

Moderator
    Night

Een keer herstarten doet wonderen.

Bijdrager
    1984

iEmpty altijd handig:)

Bijdrager
    mvdenberg

In het verleden heb ik dat ook wel eens gehad. Mocht de herstart niet geholpen hebben: misschien heb je wat aan dit draadje:
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=83765&highlight=prullenbak

Moderator
    Night

Ècht hardnekkige onverwijderbare items in je prullenbak kun je verwijderen met het progje Xsupport

Bijdrager
    Pokerface

XSupport is een aanrader. Er stonden bestanden in m’n prullenbak die afkomstig waren van een externe HD. Als ik m’n prullenbak wilde legen, kon ik bepaalde bestanden niet weggooien. Als ik ging zoeken in m’n prullenbak, dan vond ik ze echter niet. Via Xupport heb ik de mappen in m’n prullenbak weg kunnen gooien zonder problemen.

Bijdrager
    Pokerface

XSupport is een aanrader. Er stonden bestanden in m’n prullenbak die afkomstig waren van een externe HD. Als ik m’n prullenbak wilde legen, kon ik bepaalde bestanden niet weggooien. Als ik ging zoeken in m’n prullenbak, dan vond ik ze echter niet. Via Xupport heb ik de mappen in m’n prullenbak weg kunnen gooien zonder problemen.

Bijdrager
    hitcher

Xsupport werkt niet voor het bestand Tieng Viet.html als je Adobe Photoshop wilt verwijderen. Er blijft gewoon een directory over in je prullenbak die met geen mogelijkheid te verwijderen is. Enige suggesties?????? IEmpty 1.2 is niet meer te downloaden zodat ik dat niet heb kunnen proberen.

Moderator
    unSOUND

Opstarten in Safe boot, dan kun je de prullenmand wel legen.

Bijdrager
    hitcher

Dat is dus de oplossing!!! Dank unSOUND

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.