10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    mcboqeys

Prullemand iCloud verdwenen na update Big Sur

Beste allen,

Na de overstap naar Big Sur op mijn iMac (late 2015) ben ik mijn prullenmand kwijt in Apple mail. In iCloud staan wel ‘verstuurd’, ‘concepten’ etc. maar ik mis mijn prullemand. Iemand de oplossing? Alvast dank voor de reacties.

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 week, 4 dagen geleden door mcboqeys.
    Bijdrager
    Hans Luyendijk

Klik op “Postbus” in je menubalk, dan op “Nieuwe postbus…”, dan kun je in het venster dat dan verschijnt een rolmenu gebruiken om bij iCloud je prullenmand te maken. Erg simpel dus.

Bijdrager
    mcboqeys

<p class=”cite”>Hans Luyendijk op 22 november 2020 om 23:19</p>
    Klik op “Postbus” in je menubalk, dan op “Nieuwe postbus…”, dan kun je in het venster dat dan verschijnt een rolmenu gebruiken om bij iCloud je prullenmand te maken. Erg simpel dus.

Dank voor je reactie. Bij iCloud staat de ‘prullemand’ er niet tussen. Wel bij bijv. Gmail en nog een andere Postbus die ik heb.

Bijdrager
    GoeieDag

Als je een mailtje van die account verwijdert, zal de prullenmand er ook tussen komen.

Bijdrager
    Nosferatu

Mac OS Bug Sure

Bijdrager
    mcboqeys

<p class=”cite”>GoeieDag op 23 november 2020 om 00:13</p>
    Als je een mailtje van die account verwijdert, zal de prullenmand er ook tussen komen.

Dank, dit werkt inderdaad in Big Sur, ik heb de prullenmand weer terug.

Bijdrager
    GoeieDag

Nosferatu op 23 november 2020 om 10:56
    Mac OS Bug Sure

Niet correct voor wat dit topic betreft. Dit heb je ook als je een nieuwe mail-account instelt.

Er is eea veranderd in Mail in Big Sur; ik weet niet precies hoe&wat, maar dit is hier een eenmalig effect van.

Bijdrager
    mcboqeys

<p class=”cite”>GoeieDag op 23 november 2020 om 12:12</p>

Nosferatu op 23 november 2020 om 10:56
    Mac OS Bug Sure

Niet correct voor wat dit topic betreft. Dit heb je ook als je een nieuwe mail-account instelt.

Er is eea veranderd in Mail in Big Sur; ik weet niet precies hoe&wat, maar dit is hier een eenmalig effect van.

Je hebt gelijk, ik was te enthousiast. Ik heb geen prullemand staan onder “alle inkomende”, zie plaatje. Wel een prullemand kunnen toevoegen onder iCloud. Echter als ik mail delete in iCloud bijv. komt deze daar niet in terecht, heel vreemd. Ik weet sowieso niet waar verwijderde mails terechtkomen, kan ze niet meer vinden. 

Bijdrager
    GoeieDag

Ik zie nu ook dat de bijdrage van Hans Luyendijk ook niet klopt.

Lees dit topic even door; daar staat de oplossing: https://www.onemorething.nl/community/topic/big-sur-prullenmand-mail-blijft-leeg/

Bijdrager
    mcboqeys

<p class=”cite”>GoeieDag op 23 november 2020 om 16:07</p>
    Ik zie nu ook dat de bijdrage van Hans Luyendijk ook niet klopt.

Lees dit topic even door; daar staat de oplossing: https://www.onemorething.nl/community/topic/big-sur-prullenmand-mail-blijft-leeg/

Dank GoeieDag, dit is inderdaad de oplossing zoals het in eerdere topic is besproken. Ik was het topic niet eerdere tegengekomen. Ik alle prullebakken weer teug. Dank!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.