13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Prullebak leegt niet meer (doet wel alsof)

Als ik iets wil weggooien op mijn MBP hoor ik wel dat “kreukel” geluid maar er gebeurt niets.
    Ik kan die bestanden ook weer uit mijn trash halen en bekijken etc.

Als ik via mijn andere mijn oude PowerBook inlog op mijn MBP en dan bestanden weg gooi zijn ze wel weg!

Hoe kan dat en hoe kom ik er vanaf?!?

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Herstel je schijfbevoegdheden eens.

Helpt dat niet? Uitloggen en terug inloggen of als dat nog niet helpt: herstarten.

Inactief
    Anoniem

Ik ga het proberen. Maar omdat ik geen foutmeldingen krijg denk ik dat het daar niet aan ligt.
    Maar nogmaals – ik gaat ut checkuh:)

Inactief
    Anoniem

Helaas… geen resultaat:(

Inactief
    Anoniem

Tuurlijk helpt het niet, permissies herstellen heeft niets te maken met je eigen bestanden, alleen met System files. :wink:

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

En herstarten hielp ook niet?

Probeer eens “Leeg prullenmand veilig”?

Inactief
    Anoniem

Nope.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Wat voor bestanden zijn het? Ik denk maar wat mee, want ik weet ook niet hoor.

Inactief
    Anoniem

Van alles wat. Maakt echt niet uit.

Zoals gezegd kon ik alles weggooien via mijn andere laptop. Ik probeer nu in klein wav-filetje te deleten.

Inactief
    Anoniem

Ik heb 2 accounts op mijn MBP.
    Als ik inlog op mijn andere account werkt het wel helemaal goed.

:?

Bijdrager
    mowat

Als het op het ene account wel lukt en op het andere niet , dan is er ergens iets fout met de instellingen van je prullenmand op het ene account.

Meestal lukt dan een herstelling door een plist weg te gooien ( of voor alle veiligheid even opzij te zetten)

Ik weet niet zo onmiddellijk of prullenmand ook zo’n plist heeft en waar hij zit.
    Ik zit nu niet aan de Mac dus kan het even niet nazoekn. Misschien een andere snuggere jongen .:wink:

mowat

Inactief
    Anoniem

Ik heb het nu opgelost met een paardenmiddel.

Ik heb een back up van mijn hele laptop van 5 dagen geleden terug gezet.

Ik heb gister bijna de hele dag intensief in en uitgelogd op mijn MBP via Remote Desktop. Ik vermoed dat daar het probleem mee te maken – maar ik heb er geen zak verstand van hoor.

Bijdrager
    nickvanderaa

Hoe komt et dat de prullenbak zo vreselijk traag leegt?

Bij mij gaat hij rustig een kwartier voorbereiden tot hij 30,000 onderdelen heeft gevonden en begint dan. Weet niet wat precies onder onderdelen wordt verstaan, maar ik heb geen 30.000 items in mijn prullenbak

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.