12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    KingAchille

Proximus mms

Gegroet,
    ik plaats het topic hier maar, omdat het werkelijk nergens anders past. Het is eigenlijk gerelateerd voor de Belgen.
    Via de Proximus website kan je hier elke dag een gratis MMS sturen. Sinds vorig jaar december, ben ik echter afgestapt van IE en werk nu met Safari, Firefox, … Nu blijkt dat het niet meer mogenlijk is om dit uit te voeren. Ik heb met alle mogelijke browsers geprobeerd. Safari, Firefox, Camino, Omniweb, Shiira, Opera en Netscape. Maar bij geen enkele lukt het. Ben ik de enige die met dit probleem te kampen heeft? Of zijn er meerdere leden die ook dit probleem hebben?
    Mvg,[/code]

Bijdrager
    Turbanus

Internet/Netwerken……:wink:

Bijdrager
    AppleJelle

Ik WAS vroeger Pay&Go-klant bij Proximus en ik heb me uitermate gestoord dat hun online-diensten toen enkel en alleen met Internet Explorer degelijk werkten. Ik heb trouwens een klein vermoeden dat de tijden ondertussen nog niets veranderd zijn. Ik had hiervoor enkele mails gestuurd naar de klantendienst die mij steeds weer afwimpelde.

Ondertussen ben ik een overtuigde Base-cliënt. Stukken goedkoper dan Proximus en hun Online diensten werken tenminste in Safari/Firefox/Opera/Netscape/…

Ik zou zeggen waag de overstap!

Bijdrager
    Macmortsel

Het is daarentegen zeer duur van Proximus naar Base te bellen.

Bijdrager
    swissonline

Bij mij is dit nog nooit gelukt , maar ik zou het wel handig vinden elke dag een MMS sturen , maar ja MAC / Windoze hé :cry:

Bijdrager
    KingAchille

Zou het via IE for Mac wél werken?
    Mvg,

Bijdrager
    swissonline

Nee met internet explorer for mac werkt het OOK NIET :cry:

Bijdrager
    KingAchille

Wa ne brol… Kheb een mail gestuurd en ze hebben me verzekerd dat ik er binnen de 48u eentje zou terugkrijgen, maar vergeet het maar… Nog steeds niet!
    Mvg,

Bijdrager
    swissonline

Als je die mail ontvangt laat mij alvast iets weten , maar ik denk wel wat voor antwoord je ………Die Mac toch 8)

Bijdrager
    KingAchille

“Geachte,

Wij danken u voor uw e-mail.

Het is jammer genoeg niet mogelijk om via een Mac een MMS Online te versturen. Wij zijn er niet van op de hoogte of dit naar de toekomst al dan niet mogelijk zal worden.

Wij danken u voor uw begrip.
    Vriendelijke groeten”

Pfff, belachelijk!
    Mvg,

Bijdrager
    Jarco

dat noem ik ronduit discriminatie, precies of het zo moeilijk is om daar wat aan te doen

Bijdrager
    KingAchille

Daar heb ik maar een woord voor: “Belachelijk!”
    Mvg,

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.