7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    batu52

Providernaam in statusbalk veranderd in iPhone iOS 9

Hallo allemaal,
    Ik heb een iPhone 5S met iOS 9 beta 1 en eerst had ik rechtsbovenin de statusbalk de naam van mn provider staan en nu staat er net als bij de iPod iPhone
    Hoe kan ik dit terug veranderen?

Eerst: (Trouwens nog steeds iOS 9)

Nu:

Bijdrager
    Targaryen

Éen woord: “bèta”

Moderator
    Mac Daddy

Inderdaad. Je hebt een developers beta op je iPhone gezet. Dat is een OS wat nog niet klaar is, daar kunnen dus fouten in zitten.
    Maar goed. Dat weet je natuurlijk, want je hebt ten slotte als developer iOS9 op je iPhone gezet om nieuwe updates van je ontwikkelde apps te kunnen testen.

Bijdrager
    Afroman

Dat zijn de risico’s als je met beta software op je apparaten gaat zitten. Is bedoeld zodat ontwikkelaars feedback terug aan Apple kunnen geven en dat ze hun applicaties erop kunnen optimaliseren.

Bijdrager
    batu52

Ik snap t ook wel maar dit kan toch geen bug zijn dat Apple perongeluk iPhone zet in de plaats van de provider dat kan toch geen foutje zijn?

Bijdrager
    Targaryen

Het zijn waarschijnlijk microscopische decepticons die het binnenwerk van je iPhone naar de knoppen aan het helpen zijn. Dát, of het is gewoon een bug. Kom op zeg…

Moderator
    Mac Daddy

Dat kan je je blijven afvragen, maar wij weten het antwoord ook niet. Het best doe je eraan om alle, maar dan ook alle bugs aan Apple te melden. Een foutje is snel gemaakt.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.