5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    1234

Prosumer Camerawinkels

goeiemiddag allen,

Ik bezig met het maken van een lijstje met alle winkels waar je Prosumer AV spullen kunt kopen. Ik wil binnenkort een camera aanschaffen en ben een beetje aan het oreinteren.

De vraag: welke winkels (ook online) ken je allemaal en met welke heb je goede ervaringen

Ik heb het dan over winkels waar ze pd 150/170 verkopen, HDV’s canon XH maar ook statieven e.d.

Hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen!
    Dank

Bijdrager
    The_Envoy

http://www.fotoversand24.de
    In Duitsland, maar ze leveren aan degelijke tarieven, zijn ontzettend goedkoop, en heb er goede ervaringen mee

Bijdrager
    postman

Mijn A1’s komen bij pixmania vandaan. Grote dozenschuiver, maar op dat moment de goedkoopste.

Bijdrager
    hobbes2210

Als je weet wat je koopt:

– mediamarkt (hebben bijv ook de Canon XL1s)
    – Radio Correct
    – Staffhorst (RAF)
    – Foto Video Steenweg (utrecht)

Vertrouw niet op hun adviezen. Je kan geluk hebben en een geinteresserde verkoper te treffen, dan is zelfs de mediamarkt een prima plek, maar helaas komt er te vaak onzin uit de monden.

Bijdrager
    Fuzz

Twee fotozaken waar ik erg goeie ervaringen heb zijn

Kamera Express
    (www.kamera-express.nl)
    Hier mijn eerste prosumer camera gekocht ( Fuji S9500 ) en regelmatig terug gekomen voor accesories e.d. Altijd vriendelijk geholpen en goed advies.

Foto Konijnenberg
    (www.fotokonijnenberg.nl)
    Hier al een paar objectieven gehaald, erg goede service en verkopen ook erg veel.[/url]

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.