15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Hans de Bijl

Promotiefilm apple bij mediamarkt

Weer iemand waar je die prachtige demofilm over Apple producten kunt vinden die Ze onderandere bij mediamarkt op de machines draaien?? Die wil ook wel HD op mijn appletv

Bijdrager
    Svenv

Heb ooit eens een megaupload-link tegengekomen, maar weet niet meer waar..

Bijdrager
    OMT-fan

Heb er ook al eens om gevraagd, maar ze zeggen dat ze dat alleen op een server hebben draaien en geen DVD van hebben

Bijdrager
    Fraser

@Svenitos:

Geweldig onderschrift… :D

Moderator
    Rivanov

Dat is de Demo.
    Ik heb ‘m, dus PM even wie ‘m wil hebben.

Bijdrager
    Pieterr

Die “Demo Mac.zip” is overigens nog steeds te downloaden via de link van Osiso.

Bijdrager
    EmuuuH

even gedownload, en bekeken,. dat ding sluit gelijk al mijn programma’s af..

(in een winkel is dat natuurlijk wel makkelijk/gewenst, maar hier niet)

Bijdrager
    sven-
    ”EmuuuH”

even gedownload, en bekeken,. dat ding sluit gelijk al mijn programma’s af..

Klopt, en het geluid wordt ook gelijk op 100% gezet…beetje irritant als je dat van tevoren niet weet.

Maar voor de duidelijkheid, het is geen film, dus je kunt ’t niet op je Apple TV gaan draaien o.i.d.

Bijdrager
    EmuuuH

je zou het op kunnen nemen met zo’n programma’tje waarmee je je beeldscherm kan”filmen’

Edit: toch niet, want hij sluit gelijk alles af.. (lijkt wel een virus :sealed: )

Bijdrager
    Pieterr
    ”sven-

The problem with Microsoft is that they just have no taste. In the sense that they don’t think of original ideas, and don’t bring much culture into their products.

”William

In examining the potential of individuals, we must focus on their strengths and not just their mistakes. We cannot be limited by what they may have spilled in the kitchen.

[size=9:e1a1279ceb](bron)[/size:e1a1279ceb]

Bijdrager
    roblovemac

heeft iemand nog meer van deze leuke filmpjes enz? :o :lol:

Bijdrager
    sven-
    ”Pieterr”
    ”sven-

The problem with Microsoft is that they just have no taste. In the sense that they don’t think of original ideas, and don’t bring much culture into their products.

”William

In examining the potential of individuals, we must focus on their strengths and not just their mistakes. We cannot be limited by what they may have spilled in the kitchen.

[size=9:5ad391ccb7](bron)[/size:5ad391ccb7]

??

Bijdrager
    Hans de Bijl

Bedankt allemaal. Ik heb hem ook gedownload. Pakketinhoud open en hoofdfilm eruit halen en naar AppleTV kopieren.
    Als je wilt dat hij constant op je TV blijft draaien moet je je ATV even hacken en een loopje maken.

Bijdrager
    sven-
    ”Hans

Bedankt allemaal. Ik heb hem ook gedownload. Pakketinhoud open en hoofdfilm eruit halen en naar AppleTV kopieren.

Slim!

Beschouw mijn eerdere opmerking maar als ongeschreven:oops:

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.