11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    SPQR

Project manager

Hoi! Ik ben op zoek naar een programma dat projecten beheerd: ik wil graag bij ieder afzonderlijk project documenten, telefoonnummers, afspraken etc. kunnen bewaren.

In MacFan heb ik ooit een review van al dit soort programma’s gezien, maar die heb ik helaas niet bewaard:(

Iemand tips?

Bijdrager
    petethefreeze
    Bijdrager
    Rolf

inderdaad: Merlin

Bijdrager
    SPQR

Ziet er inderdaad goed uit – alhoewel een beetje tè professioneel.

Nog andere ideeën?:)

Bijdrager
    fozzy

Google al geprobeerd???

Bijdrager
    wout3r
    Bijdrager
    SPQR

@fozzy… Natuurlijk heb ik Google al geprobeerd :?

Hier op het forum zoek ik tips van gebruikers :innocent:

Bijdrager
    petethefreeze
    ”SPQR”

Ziet er inderdaad goed uit – alhoewel een beetje tè professioneel.

Volgens mij is het doel van iedere Project Management software producent de software er zo professioneel mogelijk uit te laten zien. Ik zou niet op de looks afgaan en hem gewoon eens uitproberen.

Wat zoek je dan precies?

Je kunt ook deze http://www.zengobi.com/products/curio/ proberen. Doet wat minder “professioneel” aan.

Bijdrager
    SPQR

Dank je voor de tip… Ik heb net Merlin eens gedownload.

Ik heb vaak te maken met projecten die een dag of drie beslaan, maar met veel verschillende documenten. Ik kan die natuurlijk ook in een map bewaren, maar ik wilde eens zien hoe zo’n project-manager het er vanaf brengt.

Misschien weet ik inderdaad zelf niet zo goed wat ik zoek;)
    Dank voor alle antwoorden!

Bijdrager
    petethefreeze
    ”SPQR”

Ik heb vaak te maken met projecten die een dag of drie beslaan, maar met veel verschillende documenten. Ik kan die natuurlijk ook in een map bewaren, maar ik wilde eens zien hoe zo’n project-manager het er vanaf brengt.

Dan kun je ook mindmanager proberen. Is niet echt daarvoor gedacht, maar je kunt wel gemakkelijk linken naar documenten en verschillende soorten informatie beheren. Dat kan overigens met Curio ook.

Moderator
    Lucas Raggers
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.