12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    martijn271

Project duurzaamheid McDonalds

Voor school maak ik een project waar ik de duurzaamheid van McDonalds ga onderzoeken door middel van een experiment. Dit moet een nog niet-bestaand onderzoek zijn, en waar men de informatie niet zomaar op internet op kan zoeken. Hebben jullie nog tips wat voor experiment ik zou kunnen starten? Dit mag op alle vlakken; transport, productie, gezondheid etc. Ben benieuwd!

Bijdrager
    iPrincess

GroenLinks-topic

DOEI.

Bijdrager
    jf
    iPrincess op 20 januari 2014

GroenLinks-topic

DOEI.

Ach gossie, daar hebben we een meisjeslama die denkt dat ze een eigen mening heeft. DOEI!

Bijdrager
    JesperD

Ik werk bij McDonalds maar mag geen bedrijfsinformatie doorgeven. Desondanks kan je wel tips geven, als ik jou was zou ik eens kijken naar productverspilling, een “leuk” onderwerp;)

Bijdrager
    SunKeeper
    jf op 20 januari 2014

Ach gossie, daar hebben we een meisjeslama die denkt dat ze een eigen mening heeft. DOEI!

Behoorlijk offtopic en daarnaast heel egoïstisch. Erg onverstandige reactie.

Bijdrager
    jf
    SunKeeper op 20 januari 2014
    jf op 20 januari 2014

Behoorlijk offtopic en daarnaast heel egoïstisch. Erg onverstandige reactie.

Euh, had je het nu over mij, of over iPrincess?

@Martijn: je zou eens kunnen kijken waar die recyclingtrucks van McDonalds naar toe rijden.

Bijdrager
    sedikit
    iPrincess op 20 januari 2014

GroenLinks-topic

DOEI.

Dezelfde domme, totaal ongefundeerde haat-taal als te lezen valt op geenstijl.nl. Begin dit soort geblaat eigenlijk behoorlijk zielig te vinden.

Bijdrager
    Pivni Pes
    jf op 20 januari 2014

@Martijn: je zou eens kunnen kijken waar die recyclingtrucks van McDonalds naar toe rijden.

Snel stiekem achter aan de vrachtauto hangen en mee liften:evil:

Maare, waar rijd dat ding heen, nooit zo bij stil gestaan.

Trouwens, wel een lekker GroenLinks topic-je(y)

Bijdrager
    tomc

Niet schrikken als hier straks misschien een slotje komt van een moderator.

Bijdrager
    tomc

Oeps niet gezien dat het in “lounge” stond.

Bijdrager
    belfortmac

Daar vergist ik mij, en meerdere mensen zich wel vaker in;)

Bijdrager
    Brombeer

Gooi een happymealverpakking in een bloemenperk op school en houd bij hoe lang het duurt voordat het geheel vergaan is. Niet weggewaaid, maar vergaan, helemaal biologisch afgebroken zoals de opdruk belooft.
    Als je niet in een happy meal wilt investeren -wat ik kan begrijpen- vis je een verpakking uit de berm. Een week meer of minder is immers niet zo significant.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.