11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Evertson

Prog's openen

Beste Medemaccers,

Graag even hulp bij het volgende : sinds ik Lion heb geïnstalleerd op mijn MacBook Pro dient zich het volgende probleem aan :

Steeds als ik Word of Excel of Safari wil openen wordt automatisch het laatst bewerkte bestand of geopende internetpagina geopend. Ik vind dat irritant. Is dit probleempje op te lossen. Graag suggesties.

Groet,

Evert

Bijdrager
    Evertson

OPGELOST. Topic kan verwijdert worden.

Voor anderen die hetzelfde probleem ondervinden : Ga naar systeemvoorkeuren > Algemeen > vinkje weghalen bij ” Herstel vensters na stoppen en opnieuw openen programma’s”. Klaar.

Groet,

Evert.

Bijdrager
    Hansi2124

Mmmmm….. Als je even op dit forum had gezocht, had je deze oplossing al vaker voorbij zien komen.:wink:

Bijdrager
    Evertson

Oh, neem me vooral niet kwalijk.

Enne, wat is de toegevoegde waarde van deze reactie. Wellicht een belerende ondertoon van : “domme jongen, volgende keer eerst beter zoeken of zo”?

Gr. Evert

Geblokkeerd
    Bento
    Evertson op 22 februari 2012

Wellicht een belerende ondertoon van : “domme jongen, volgende keer eerst beter zoeken of zo”?

Daar kan je bij in dit geval wel van uitgaan.

Bijdrager
    Hansi2124

Nee, zeker niet. Bento spreekt voor zichzelf….
    Ik wil hiermee alleen maar aangeven dat even een zoekactie doen op het forum je ook deze oplossing had gegeven.:wink:
    Heel vaak plaatst men een vraag op het forum, terwijl als men even vooronderzoek had gedaan de vraag niet eens gesteld had hoeven te worden, aangezien de antwoorden dus al te vinden waren.

Om “vervuiling” van het forum tegen te gaan dus (vele topics die dezelfde vraag bevatten).
    De woorden “domme jongen” hoor je mij zeker niet zeggen.

Bijdrager
    Evertson

Heren,

Wellicht kan het zo zijn dat sommigen (zoals ik) de ervaring daarvoor missen en al helemaal de tijd. Ik gebruik als kleine zelfstandige mijn dierbare Macs al 15 jaar voor mijn werk en heb niet de tijd om me in allerlei ergernissen te gaan zitten verdiepen. Ik wil gewoon dat alles werkt en ga niet zitten tobben/zoeken voor een oplossing. Daar is nu juist zo’n forum voor. Ik begrijp inmiddels dat deze laatste opmerking niet in goede smaak zal vallen en zal er dan ook na jaren geen gebruik meer van maken. Dus heren : DUIZEND MAAL EXCUSES VOOR MIJN ONBEHOLPEN EN ONNOZEL GEDRAG. HET ZAL NOOIT MEER GEBEUREN EN IK ZAL ME VOORTAAN EERST HEEL DIEPGAAND IN EEN VOORKOMEND PROBLEEM VERDIEPEN.

Met nederige excuses, met name voor alle VERVUILING, het zal echt NOOIT meer gebeuren

Evert

Inactief
    Anoniem

Vergeet niet dat er hier ook dames komen. Dus wat extra excuses lijken me niet overbodig.

:razz:

Bijdrager
    Hansi2124

Tsja Evert, je kan natuurlijk ook overdrijven. Jammer dat je jezelf zo bijzonder vindt dat jij de mening hebt dat jij blijkbaar de enige bent op dit forum die het druk heeft en dat wij moderators dat niet hebben.

Een uitgebreid forum als dit heeft juist al vele oplossingen in zich. Een paar steekwoorden intikken in het zoekveld levert veel sneller resultaat voor jou op dan gaan zitten wachten op een antwoord.
    Ik gaf je die tip, maar dat komt blijkbaar niet goed over bij jou.

Helaas dan.

Bijdrager
    Cop17

forum
    ` fo – rum («Latijn) het -woord fora, forums groep van deskundigen die een bepaald onderwerp in het openbaar bespreken en daarna ter discussie stellen; iets voor het forum der publieke opinie brengen in het openbaar behandelen.
    :thumbsup:

Bijdrager
    Hansi2124

Zoekfunctie:

Met behulp van een zoekvenster kan een gebruiker alle teksten doorzoeken op trefwoord. Indien er resultaten worden gevonden, worden deze onder elkaar in een lijst weergegeven waarop de bezoeker kan beslissen om één van de pagina’s te bezoeken.

Maar dit kan beter verder besproken worden in de Handleiding van dit forum. Of anders kan je je mening in dit topic kwijt.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.