9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    MDF

Programmatuurupdates iTunes 4.1 en QuickTime 6.4

Via Programmatuurupdate is nu iTunes 4.1 en QuickTime 6.4 te downloaden !

Bijdrager
    CubeOwner

Hmmm….Quicktime zat al in 7B85.

Bijdrager
    sjonnie

Ik heb zojuist programmatuurupdate gedraaid en werd geconfronteerd met een scherm waarin ik mijn naam en registratiecode moest invullen zoals ik die zou hebben ontvangen voor de installatie van quicktime pro!!!6.4
    Hoezo quicktime pro?
    Hebben meer mensen hier last van?

Bijdrager
    sjonnie

Ik was van plan de vraag maar een keer te stellen maar kreeg steeds een foutmelding en dacht dat hij niet gepost was!:?

Foutje…….bedankt! :innocent:

Bijdrager
    mac loos
    ”sjonnie”

Ik heb zojuist programmatuurupdate gedraaid en werd geconfronteerd met een scherm waarin ik mijn naam en registratiecode moest invullen zoals ik die zou hebben ontvangen voor de installatie van quicktime pro!!!6.4
    Hoezo quicktime pro?
    Hebben meer mensen hier last van?

Ook zo net gedown load en geen problemen aan deze kant

Bijdrager
    Walkingfingers

alles draait weer als een z*nnetje

Bijdrager
    sjonnie

Inmiddels is het me gelukt QT 6.4 te installeren!
    Hij vroeg wederom om een registratiecode maar bood nu ook de mogelijkheid om “later” te kiezen.
    Werkt bij mij nu ook probleemloos.
    :oops: :( :roll: :) :D

Bijdrager
    Deskman

QT en QT pro zij hetzelfde. Als je registreert / betaalt komen er een paar functies los, zoals het bewaren en bewerken van QT filmpjes. De download is een en dezelfde, maar Apple probeert de oude truc die al sinds mensenheugenis bestaat: Doe alsog het verplicht is en er zijn er vast wel een paar die denken dat je eerst moet betalen (of dat je toch gratis de PRO-versie hebt…)

Bijdrager
    dimelot

Sinds ik heb geupdate naar iTunes 4.1, doet mijn volumeknop errug vreemd.
    Ik heb een iMac 15″ Flat, met die onwijs mooie speakers erbij.
    Als ik de speakers niet aangesloten heb, doet mijn volume knop het gewoon goed, maar op het moment dat ik de speakers erin prop, moet ik heel snel mijn buren waarschuwen dat mijn computer een beetje vreemd doet.
    Wat ik ook druk op mijn volumeknoppen, hij blijft loeihard aan staan.
    Je hebt bij iTunes ook een volumeknop, nou die stond dus voluit, maar ik heb hier nooit problemen mee gehad.
    Mijn geluidje als ik mijn volumeknop indrukt (weet je wel, die blub) is en blijft loeihard.

Dus ik weet niet wat er gebeurd is, en ik heb anders nooit problemen met een update, maar wat wel zeker is dat ik sinds de update van beide pakketten niet meer een achtergrondmuziekje op kan zetten.

Heeft iemand anders dit ook met zijn speakers?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.