4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    macsiem

Programma’s verwijderen in iTunes

gaarne hulp voor het volgende:
    Ik heb via App Store een aantal programma’s op mijn iPod touch gezet en daarna met iTunes gesynchroniseerd.
    Onder het kopje programma’s in iTunes staan dan de geladen applicaties.
    later heb ik op mij iPod een aantal programma’s verwijderd. Na synchroniseren staan deze programma’s echter nog steeds in iTunes bij Programma’s.
    Hoe krijg ik daar deze programma’s weg die dus niet mer op mijn iPod staan?

Bijdrager
    JWB

Verwijderen via iTunes is beter. Je titel geeft het antwoord dan ook eigenlijk…:wink:

Synchronisatie van de app uitzetten.

of

App in iTunes definitief verwijderen

Bijdrager
    Yaris

Als u een programma uit de iTunes-bibliotheek verwijdert, wordt het programma de volgende keer dat u uw iPhone of iPod touch met deze computer synchroniseert, van het apparaat verwijderd. Als u een programma van het apparaat verwijdert, maar niet uit uw iTunes-bibliotheek, wordt het de volgende keer dat u verbinding maakt met iTunes opnieuw gesynchroniseerd naar het apparaat.

Ga als volgt te werk om een programma uit de App Store uit uw iTunes-bibliotheek te verwijderen:

[*:9a54576515]Klik op Programma’s aan de linkerkant in het iTunes-venster.
      [*:9a54576515]Zoek het programma en klik hierop met de rechtermuisknop of klik op meerdere programma’s terwijl u de Control-toets ingedrukt houdt en kies Verwijder in het snelmenu.
      [*:9a54576515]Selecteer ‘Verwijder’ wanneer u wordt gevraagd of u het geselecteerde programma uit uw iTunes-bibliotheek wilt verwijderen.
      [*:9a54576515]Selecteer ‘Verplaats naar prullenmand’ wanneer u wordt gevraagd of u het geselecteerde programma naar de Prullenmand wilt verplaatsen.[/list:o:9a54576515]

Bijdrager
      macsiem

Simpele maar geweldige oplossing. Stom dat ik er zelf niet op kon komen.
      Dank U.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.