7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    gepeterd

Programma’s verwijderen

Hoi iedereen, het is misschien een stomme vraag, maar hoe verwijder je geinstalleerde programma’s. Een normaal programma sleep je gewoon in je prullebak, maar als je iets geinstalleerd hebt via de installer (wizard) en er zit geen uninstall bij, is het dan ook gewoon slepen? of is daar een speciale manier voor? zoals windows add/remove programs heeft?

ps. Ik heb gezocht maar kon zo gauw niet een ander topic vinden.

Groeten

Bijdrager
    1984
    Bijdrager
    Brent146

En als je ongestoord een programma wil gebruiken zonder tig keer gevraagd te worden om te kopen/doneren, is AppDelete meer iets voor jou.

Moderator
    unSOUND
    ”gepeterd”

ps. Ik heb gezocht maar kon zo gauw niet een ander topic vinden.

Er staat een Sticky pal boven dit topic….;)

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=38905

Verder: Gewoon in de prullenmand gooien en geen software voor het opruimen gebruiken.

Bijdrager
    Kobes

Maar wat dan met de spaarzame programma’s die een eigen uninstaller hebben? Ook gewoon de prullenbak in?

Moderator
    unSOUND

In zo’n geval kun je de uninstaller gebruiken, maar als een programma dat niet heeft: gewoon in de prullenmand gooien en verder 0,0 seconde tijd aan spenderen.

Bijdrager
    gepeterd

Heel erg dat ik die sticky niet gezien heb:P, ik heb gewoon de zoekfunctie gebruikt:P en niet naar de stickys gekeken . In ieders geval bedankt.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.