7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    daantje22

Programma's vergelijkbaar met AVS converter en NERO

Beste OMT’ers..

Wie van jullie weet of er een programma bestaat vergelijkbaar met AVS converter waar ik van een MP4 bestand van 9 GB een video TS bestand kan maken van pak hem beet 3GB..

Ik film met een HD camera en sla die bestanden ook op op mijn externe HDD, maar ik wil ze ook op DVD branden, en aangezien 9GB niet op een DVD van 4,7 GB past, verklein ik het altijd met AVS converter zodat ik een video TS bestand heb die wel op dvd past..

Nu hebben we onze windows pc weggedaan en zoeken we dus een programma op de MAC vergelijkbaar met AVS waar ik dus van een MP4 video een video TS kan maken.

Ook brandde ik daarna altijd de video TS op schijf via NERO, daar koos ik voor de optie ” dvd video bestanden”. Nu heb ik dit dus ook niet meer nu de PC weg is, dus weet iemand een brandprogramma die ook video TS bestanden op een DVD brand?

Beide programma’s die ik zoek mogen gewoon betaald zijn, hoeft geen gratis download.

Groetjes Danielle

Bijdrager
    KarelWillem

Toast Titanium doet alles wat je hierboven noemt binnen één pakket.

Bijdrager
    daantje22

Serieus? Nooit geweten..

Dus als ik een 1080P film heb van 9GB verkleint toast hem naar pak ‘m beet 4 GB én in video TS? Zou super zijn! Thnx!

Bijdrager
    daantje22

iemand nog een tip?

Bijdrager
    KarelWillem

Ja.

Nee.
    :)

Bijdrager
    TheBigZ

Nou vooruit, gratis: Brand / Burn.:-D

Bijdrager
    daantje22
    TheBigZ op 27 december 2014

Nou vooruit, gratis: Brand / Burn.:-D

Brand en miDVD branden enkel, die zetten helaas geen 1080P film om in een videoTS structuur zoals AVS converter dat wel deden:(

En áls de 1080P omgezet is in videoTS wil ik hem graag als DVD branden:)

Nu aan het kijken naar Toast titanium..

Zelf had ik wel al Turbo 264, maar daar zie ik niet een omzet optie naar videoTS? Anders zou dat makkelijk zijn aangezien ik die vorig jaar al aangeschaft heb:)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.