7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Programma’s stoppen altijd vanzelf!

was net een beetje verder met het maken van mijn website in GoLive CS stopt het programma ineens… alles weg :cry: Dit heeft mn G5 laatste tijd wel meer voor dat programma’s als adium en photoshop plotseling stoppen.
    ‘het programma is onverwachts gestopt’ :x

Ik doe elke week 2x coctail en schijfhulpprogramma :?
    ik draai ook de laatste versie van Macosx

Osx her installeren mss een oplossing?

Bijdrager
    wenkie

Dit probleem is herkenbaar maar denk niet dat hier een oplossing voor bestaat.
    De enige tip die ik je kan meegeven is het programma de tijd te gunnen om je bewerkingen te volbrengen en niet vanalles tegelijk uit te proberen.

Bijdrager
    olbo

Ik heb er ook last van. Mijn xpress is bagger qua stabiliteit. Maar het heeft ook te maken met je systeem (en toevoegingen daarin) en je versie van het software pakket. Xpress 6.0 samen met Panther is niet echt stabiel. Moet eigenlijk updaten naar 6.5 maar ik weet niet of die versie stabiel draaid… In ieder geval: heel veel Apple-S.

Bijdrager
    TonE

@ Olbo
    Xpress 6.5 is zeker geen snelheidswonder maar wel beter/stabieler als 6.0.
    Voor mij was het iig een behoorlijke verbetering.

Bijdrager
    marloez

bij stoppen de programma’s ook spontaan! Vooral illustrator heeft er een handje van, maar Xpress doet ook leuk mee idd…..
    Geen idee waar dat aan ligt!:x

Bijdrager
    Element

Heb het aan de hand gehad. Heb het een tijd geleden ook gepost bij het OS forum. Bij mij hielp het mijn computer een tijd uit te laten staan.

Dit advies valt uiteraard in duigen als je je computer regelmatig uitzet.

moest het toch helpen, vertel het ons

Bijdrager
    marloez

computer staat elke nacht uit, dus nee, dat werkt niet! :wink:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.