5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    SJEBloem

Programma's openen in fullscreen

Hallo,

Het liefste werk in op mijn iMac met een standaard set-up. Hierbij staan iTunes en WhatsApp geopend in fullscreen zodat ik hier makkelijk naartoe kan navigeren met de multi-touch gestures. Nu is het wel zo gebruiksvriendelijk als deze programma’s bij opstarten van het OS gelijk in fullscreen openen. Dit gebeurt echter alleen bij iTunes, als ik deze in fullscreen afsluit dan opent deze ook in fullscreen. Bij de WhatsApp is dit echte niet het geval. Deze moet ik elke keer opnieuw in fullscreen modus zetten terwijl ik deze wel afsluit in fullscreen.

Ik heb al gekeken bij de instellingen van de applicatie zelf, hier staat echter niets tussen wat dit verhelpt. Misschien komt het doordat het geen stand-alone applicatie is zoals iTunes. Maar niet geschoten is altijd mis, dus wie o wie kan mij hierbij helpen?

iMac (27-inch, Late 2012), OS X Yosemite 10.10.5

Bijdrager
    Shmoo

Heeft WhatsApp een officiƫle app?

Volgens mij gebruik je dan App for WhatsApp. Dat is een 3rd party app voor WhatsApp dus zou je eens moeten navragen bij de developer waarom zijn app zich anders gedraagt dan alle andere OS X apps.

Frequently Asked Questions

Bijdrager
    SJEBloem

Jaazeker er is een officiele app uitgebracht door WhatsApp; https://www.whatsapp.com/download/

Moderator
    Night

Klopt, maar ook hier geldt het antwoord van Shmoo.

Bijdrager
    Shmoo

Dit soort dingen zijn idd. moeilijk. Het heeft waarschijnlijk te maken met de manier waarop zo’n app gemaakt is, je kunt het beste bij de maker van de app navraag doen want als alle andere apps op je computer wel gewoon reageren zoals ze moeten reageren ….

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.