10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    chonazz

Programma’s en muziek terug uit iTunes Store

Beste mensen,

De interne hd van m’n iMac is vandaag overleden.
    Daar ik zo stom was om een paar dagen geleden m’n timemachine hd leeg te maken voor andere dingen ben ik al m’n data kwijt. Gelukkig heb ik voor de belangrijkste zaken MobileMe om op terug te vallen. Nu vraag ik me af of er een makkelijke manier is om alles wat je via de itunes music en app store hebt aangekocht in 1x terug te downloaden?
    Ik heb namelijk geen idee meer wat ik juist allemaal aan muziek en programma’s gekocht heb.

Vriendelijke groeten,
    Jonas Smets

Bijdrager
    DouweM

iTunes menubalk > Store > Zoek naar beschikbare downloads… should do the trick:-)

Bijdrager
    chonazz

Ja, dat had ik al geprobeerd, maar dan gebeurt er dus helemaal niets?

Wat zou ik te zien moeten krijgen nadat ik m’n paswoord heb ingegeven?

Bijdrager
    Ian83

Dude, dat kan je niet meer downloaden, ben je je in de iTunes aangekochte muziek etc. kwijt dan moet je het weer opnieuw kopen. Sorry, maar dat is de harde werkelijkheid.:x Succes met het verwerken van het verlies.

Bijdrager
    chonazz

Tuurlijk kan dat wel, anders koop je toch geen cd’s in de itms, dan koop je ze op een schijfje! Ik heb misschien 3000 euro aan muziek gekocht bij Apple, dat ga ik terug krijgen ook:-) heb op een paar fora gelezen dat het mogelijk is, dus komt wel goed.

Bijdrager
    Ian83

Jij bent natuurlijk zelf verantwoordelijk voor het bewaren van je muziek; je gaat toch ook niet naar de muziekwinkel voor een gratis nieuwe CD omdat je de originele kwijt bent geraakt; daar zijn back-ups voor. En op schijfje kopen is niet veel veiliger, kan ook beschadigen of kwijt raken. Voortaan je iTunes bieb ook even op DVD back-uppen. Ik ben bang dat je niets terugkrijgt, dat zou makkelijk zijn, kan je gratis muziek krijgen.
    Good luck man, I’ve never heard of somebody that succeeded. Keep me posted, but I’m afraid you’re kicking a dead horse.

Bijdrager
    chonazz

Ik heb nog even rondgekeken en ben nu al zoveel gevallen tegen gekomen die zeggen dat apple je je muziek opnieuw laat downloaden. Ben best gerust gesteld.

http://www.somelifeblog.com/2009/07/itunes-re-download-again-download-music.html

Bijdrager
    Ian83

Ik hoop dat het werkt, succes. :o

Bijdrager
    iJust

Ik hoop dat je aanvraag niet door Amy behandeld wordt:)

Twee keer dezelfde film gedownload op een dag tijd (per ongeluk), “however, according to the iTunes Store Terms of Sale, all purchases made on the iTunes Store are ineligible for refund”

Bijdrager
    chonazz

Het ging helemaal perfect! Heeft even geduurd voor alles binnen was, maar ik heb al m’n muziek en programma’s terug!
    Thanx Apple

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.