4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    M

Programma’s bij iBook

Hey,

Ik ben van plan om binnen kort een iBook (12″ 800Mhz) te kopen, maar nu zag ik op de apple site dat je er verschillende programmas bij krijgt (os x v10.2 enzo.). Als je alle koop stappen bent doorlopen staat er op het laatst dat je nog wel 130 euro mag betalen voor OS X v10.2. Dit klopt toch niet?

Zou iemand mij misschien kunnen vertellen wat je ongeveer aan verzendkosten kwijt bent?

Thnx

Bijdrager
    HSL

je hoeft 10.2 niet apart aan te klikken dit zit er namelijk altijd standaard bij, de programma’s die je kunt kiezen op de site die moet je wel gewoon kopen en is dus niet gratis,..

maar als je een iBook gaat kopen zou ik aanbevelen om nog heel even te wachten, er zal zeer waarschijnlijk een nieuwe iBook komen binnen 2 maanden, en of hij krijgt een G4 (lijkt mij niet logisch, maar als hij komt een 800 MHz met 100Mhz FSB) en anders zal er waarschijnlijk een G3 1000 MHz met hopelijk een 133MHz FSB en Bluetooth en Airport Extreme worden..

maar ja wacht nog heel even..
    kijk anders nog even hier bij de iBooks…

succes HS-L

Bijdrager
    awesomemac

Bij de iBooks wordt geleverd:

MacOS 10.2 (op 2 cd’s en natuurlijk de programma’s die er bij horen, iTunes, Internet Explorer, Mail, iMovie, iPhoto etc.)

Appleworks 6.2.4

FaxSTF

Deimos Rising (spel)

Otto Matic™ (spel)

TopCalculette Pro (uitgebreide rekenmachine)

Herstel cd’s.

Hardware test cd

Bijdrager
    M

Thnx dan wacht ik nog ff op de nieuwe iBook

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.